Everquest
Fra : Claus

Dato : 10-07-02 21:33

Hej

Inden jeg kaster mig ud i dette spil kunne jeg godt tænke at vide om det kan
køre stabilt med 128mega ram og win98S

Fra : Gizmoduck

Dato : 11-07-02 00:21

On Wed, 10 Jul 2002 22:33:07 +0200, "Claus"
<clauslund@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> Hej
>
>Inden jeg kaster mig ud i dette spil kunne jeg godt tænke at vide om det kan
>køre stabilt med 128mega ram og win98S

det kommer an på resten af maskinen

men det burde det ja, du kan sætte opløsningen meget ned, og køre med
de gamle modeller hvis det går helt galt

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Claus

Dato : 11-07-02 01:11

> Gizmoduck <Gizmoand@worldonline.dk> skrev
> det kommer an på resten af maskinen
>
> men det burde det ja, du kan sætte opløsningen meget ned, og køre med
> de gamle modeller hvis det går helt galt

Jeg kan godt trække spillet med lave grafik settings, men det går ned når
der kommer mange på serveren. Ligegyldigt hvordan jeg laver mine settings i
options siger den at jeg har konfigureret spillet til 135 mega. Kan man ikke
få adgang til lidt flere settings, Feks. det der med gamle/nye modeller?

Claus

Fra : Gizmoduck

Dato : 11-07-02 03:44

On Thu, 11 Jul 2002 02:10:51 +0200, "Claus"

> [...]
>få adgang til lidt flere settings, Feks. det der med gamle/nye modeller?

gå ind i options fra hovedmenuen (før du logger ind) og fjern
fluebenet ved alle modellerne.

og sæt spillet til at køre i 800x600, low details på alt

og inde i spillet skal du sætte clipping plane ned

....det bliver ikke så kønt, men det virker

Fra : Michael Petersen

Dato : 11-07-02 11:49

"Claus" <clauslund@mail.tdcadsl.dk> skrev i

> Hej
>
> Inden jeg kaster mig ud i dette spil kunne jeg godt tænke at vide om det
> kan køre stabilt med 128mega ram og win98S

hvilket grafikkort har du. for et stykke tid siden blev det opdateret så det
krævede DirectX 8 kompatibelt grafikkort.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?