Hvordan er det nu at jeg fjerner operatørl~
Fra : [DK]Weird

Dato : 10-07-02 20:43

Hvis man ikke har et datakabel, hvordan er det så lige man fjerner
operatørlogoet?

Noget med at sol.dk eller andre sender en besked med et tomt billede
eller tilsvarende - men jeg kan ikke lige finde nogen der kan klare det
med det vuns

Kender i til noget gratis sted der virker lige nu og ikke holder ferie?

Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 10-07-02 21:42

"[DK]Weird" <gladiator@fjerndette.blob.dk> wrote in

> [...]
> kan klare det med det vuns
>
> Kender i til noget gratis sted der virker lige nu og ikke holder

Jeg løste det selv - min bærbare havde infrarød og med Logomanager
kunne jeg fjerne det.

Flemming

Fra : Ole Olsen

Dato : 11-07-02 00:13

Prøv og indtast dette
*#67705646#

Fra : fry@post3.tele.dk

Dato : 11-07-02 06:27

SONOFON abnm. Vil du fjerne dit logo på din mobil telefon så send
beskeden: CLEARLOGO til 1221 og det koster kun alm SMS takst. virker
kun på sono abnm.
På en nyere Nokia-telefon :3310 og 3330 kan du taste for at slette
logo

*#OPR0LOGO#

altså :

*#67705646#