Rollespillere nær Esbjerg/Varde søges
Fra : Morten Pedersen

Dato : 10-07-02 19:21

Hej Gruppe

Jeg har netop fået arbejde i Oxbøl, og søger derfor nogle folk fra den egn
af til at spille rollespil med.
Nogen der kender nogen?

--
Morten Pedersen

// The answer of the ultimat question regarding life, \\
// The Universe adn Everything is... 42 ! \\
Douglas Adams, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Fra : Mette Markert

Dato : 20-07-02 10:08

On Wed, 10 Jul 2002 20:20:45 +0200, "Morten Pedersen"
<prik@webtopia.dk> wrote:

>Hej Gruppe
>
>Jeg har netop fået arbejde i Oxbøl, og søger derfor nogle folk fra den egn
>af til at spille rollespil med.
>Nogen der kender nogen?

Næh, men prøv evt. at besøge Junkers Bunker i Esbjerg (Kongensgade 19
- omme i gården) - mon ikke du kan finde lidt hjælp der? Jeg kunne
ikke forstille mig andet end, at Junker vidste lidt om, hvad der
foregår af rollespil i Esbjerg.

Ciao
   Mette