En stor TAK til Racer Niels
Fra : René Rattenborg

Dato : 10-07-02 19:18

Jeg vil hermed bringe en stor tak til Racer Niels der hjalp mig i går, med
min Yamaha SX 400 SECA der dryppede olie. Han er fandme en gutterman
Med Venlig Hilsen René Rattenborg

Fra : Morten Juel

Dato : 10-07-02 19:26

Ja, jeg skammer mig herhenne i krogen ;o((

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : RacerNiels

Dato : 10-07-02 21:52

"René Rattenborg" <rattenborgSLETDETTE@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg vil hermed bringe en stor tak til Racer Niels der hjalp mig i går, med
> min Yamaha SX 400 SECA der dryppede olie. Han er fandme en gutterman
> Med Venlig Hilsen René Rattenborg

*se mig, se mig*

Tak for mad,
NielSV650

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-07-02 23:22

RacerNiels wrote:

> "René Rattenborg" <rattenborgSLETDETTE@vip.cybercity.dk> wrote in message
>

> *se mig, se mig*

*klap**klap**klap**klap**klap**klap**klap**klap**klap*
*klap**klap**klap**klap**klap**klap**klap**klap**klap*

> Tak for mad,

mmkæh

> NielSV650

Der er da vist noget jeg har misset... eller er det bare en af dem du låner
dig til?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - pakket med 1 kasse (2 imorgen) bajere, tøj og telt

Fra : René Rattenborg

Dato : 11-07-02 17:29

Hejsa
Problemet var, at maskinen lækkede olie, og jeg troede det kom fra
cylinder/blok og da hele motoren er nypakket, måtte der jo være et sted der
ikke var spændt ordenligt med det rigtige moment, den store synder var nok
knastkæædestrammeren, der ligger inde imellem karboratorerne som kun var
fingerskruet, men alt dette ordnede Racer Niels lige for mig på lidt over et
par timmer.
MVH René
og til Jes jo han har købt en SV 650er
MVH René
snip

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-07-02 23:43

René Rattenborg wrote:
> den store synder var nok knastkæædestrammeren, der ligger inde imellem
> karboratorerne som kun var fingerskruet

Det var da rart at det ikke var værre

> og til Jes jo han har købt en SV 650er

Tillykke Niels! Det er da også en dejlig maskine... tror jeg nok, for
jeg har aldrig prøvet en. Menææhh, ville det ikke have været bedre med en
Fazer?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : RacerNiels

Dato : 15-07-02 17:00

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> Tillykke Niels! Det er da også en dejlig maskine... tror jeg nok, for
> jeg har aldrig prøvet en. Menææhh, ville det ikke have været bedre med en
> Fazer?

Jeps, den er feeed! Min kære fader har en Fazer, så jeg har lidt at vælge
imellem
Forsikringen er også underlig!! 6.500kr for SV, 5.500 for Hornet og 9.700
for Fazer... go figure!!

NielSV650

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-07-02 00:36

RacerNiels wrote:

> Jeps, den er feeed! Min kære fader har en Fazer, så jeg har lidt at vælge
> imellem

Ren luxus

> Forsikringen er også underlig!! 6.500kr for SV, 5.500 for Hornet og 9.700
> for Fazer... go figure!!

Hos hvilket selskab? I Bike (dk) skrev du på et tidspunkt at præmien hos
topdk på en Hornet kom ned på niveau med fazeren, efter at have lagt på det
dobbelte

--
mvh Jefzs600 Vestervang
FZS600

Fra : RacerNiels

Dato : 16-07-02 11:41

> Hos hvilket selskab? I Bike (dk) skrev du på et tidspunkt at præmien hos
> topdk på en Hornet kom ned på niveau med fazeren, efter at have lagt på
det
> dobbelte

Jeg er skiftet til Fair

/NielSV650

Fra : Claus Rolsted

Dato : 17-07-02 14:42

"RacerNiels" skrev noget om sin stolte nye maskine ...

Hej hej,
Kom du nogensinde af med den gamle cykel?? Synes ikke at kunne finde noget
om den på din hjemmeside...

--
mvh. Claus Rolsted
Pt. Vespa ET2 - Skal til mc-teoriprøve på fredag d. 19. juli

Fra : RacerNiels

Dato : 21-07-02 07:07

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> wrote in message

> Hej hej,
> Kom du nogensinde af med den gamle cykel?? Synes ikke at kunne finde noget
> om den på din hjemmeside...

Jepser - den er solgt. Bliver afhentet imorgen

Der kommer nok et par billeder af den sammen med den nye Madam Blå på
hjemmesiden, så hold øje

Niels
SV650 *nu med pivedyr*

Fra : Claus Rolsted

Dato : 21-07-02 16:31

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.dk> skrev i en meddelelse

> Jepser - den er solgt. Bliver afhentet imorgen

Nå men til lykke da så. Så faldt økonomien i hak til sidst Lidt ærgeligt
ikke at have råd til den nye kæledægge pga. den gamle.
Må man spørge, hvad du fik for den? (af ren nysgerrighed da jeg jo selv snart
skal ud og tjekke markedet igennem)

> Der kommer nok et par billeder af den sammen med den nye Madam Blå på
> hjemmesiden, så hold øje

Ok, jeg kigger om nogle dage ....

--
mvh. Claus Rolsted
Pt. Vespa ET2 - MC-teoriprøve bestået - Køreteknisk Anlæg den 1. aug.

Fra : RacerNiels

Dato : 22-07-02 11:09

> Nå men til lykke da så. Så faldt økonomien i hak til sidst Lidt
ærgeligt
> ikke at have råd til den nye kæledægge pga. den gamle.

njjooo.. jeg fandt en billig en, så jeg har lånt alle pengene ti SV'eren og
har så pengene fra Yams'en til forsikring mm.

> Må man spørge, hvad du fik for den? (af ren nysgerrighed da jeg jo selv
snart
> skal ud og tjekke markedet igennem)

18000kr, vennepris og lovning på billig service

> Ok, jeg kigger om nogle dage ....

Nu regner det, så jeg gider ikke køre nogen steder og tage billeder... vent
du bare nogle dage endnu.

NielSV650

Fra : Armand

Dato : 10-07-02 21:38

René Rattenborg <rattenborgSLETDETTE@vip.cybercity.dk> skrev i en
> Jeg vil hermed bringe en stor tak til Racer Niels der hjalp mig i går,
med
> min Yamaha SX 400 SECA der dryppede olie. Han er fandme en gutterman

Point til Niels!

Lidt mere relevant:
Hvad gjorde han???

--
Armand.

Fra : RacerNiels

Dato : 11-07-02 07:30

> Lidt mere relevant:
> Hvad gjorde han???

Kiggede lidt på maskineriet og opdagede at knastkædestrammeren var spændt
med mindre end fingerkræfter. Selve fætteren (ikke fjederen) gabte 2-3mm i
den ene side =

NielSV650

Fra : Armand

Dato : 11-07-02 14:45

> [...]
spændt
> med mindre end fingerkræfter. Selve fætteren (ikke fjederen) gabte

Super!

Nu slækkede du vel strammeren inden/samtidg med den voldsomme
fastspænding!?
Ellers kunne den sikkert tiltrænge en simpel slække-betjening (v:
Auomatisk. kædestrammer!) eller slække-genstramme (v: manuel
kædestrammer!) !!

--
Armand.

Fra : RacerNiels

Dato : 11-07-02 16:05

> Super!

Jeps!

> Nu slækkede du vel strammeren inden/samtidg med den voldsomme
> fastspænding!?

Jada! Selve kædestrammeren blev løsnet og fjederen trykket sammen. Skruen
blev sat fast i yderste gevind og hele molevitten monteret. Derefter blev
skruen strammet så fjederen kunne få sin ret

> Ellers kunne den sikkert tiltrænge en simpel slække-betjening (v:
> Auomatisk. kædestrammer!) eller slække-genstramme (v: manuel
> kædestrammer!) !!

Nænæ - er klar og fix

/NielSV650