Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
boot på tv out
Fra : jørgen

Dato : 10-07-02 19:07

Er det mulig at boot sin pc kun med tv out tilsluttet
altså uden en monitor tilsluttet men kun på sit tv
og hvis mulig hvilke grafikkort kan

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 10-07-02 19:58

Jeg havde et Asus V3400 som kunne. Det var/er et Riva TNT 1 kort med TV ind
og ud.

Mit nuværende Asus V7100 kan vidst også, men jeg har ikke prøvet. Det er et
GF2 MX.

--
Jeppe Ladefoged
j.ladefoged@DELETElundbergvest.dk

Fra : Jan Rysz

Dato : 10-07-02 19:57

> Mit nuværende Asus V7100 kan vidst også, men jeg har ikke prøvet. Det er
et
> GF2 MX.

Det kan det. Har gjort det med netop dette kort !

Jan

Fra : Jens Sigurdson

Dato : 10-07-02 20:01

Hej

Så vidt jeg ved kan alle GeForce kort, evt. vha. det lille program TvTool,
som jeg varmt kan anbefale...

/ZIGGE

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 10-07-02 22:43

> Så vidt jeg ved kan alle GeForce kort, evt. vha. det lille program TvTool,
> som jeg varmt kan anbefale...

Det der TV-Tool program der bliver nævnt her inde igen og igen, hvor finder
man den henne?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Jens Sigurdson

Dato : 10-07-02 23:05

Samme sted som alt andet: WWW.GOOGLE.COM søg på "tvtool".....

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-07-02 13:08

> Er det mulig at boot sin pc kun med tv out tilsluttet
> altså uden en monitor tilsluttet men kun på sit tv
> og hvis mulig hvilke grafikkort kan

På ATI kort med TV-udgang er det meget let.. Bare sæt TV'et til og tænd.
Kortet enabler selv TV-out når der er tilsluttet et TV.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 13-07-02 14:40

Tag monitoren fra grafikkortet og lad kablet til fjernsynet sidde, så skulle
den boote op med fjernsynet om skærm!