Hjælp til GP4 + MS Sidewinder Precision Ra~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-07-02 17:20

Jeg har jo så lige i dag været ude og købe GP4 (efter anbefaling af gruppen
her), og lad mig starte med at sige at det er et ganske OK spil
Men men men, er der nogen der ved hvordan jeg får knapperne til at fungere
på mit Microsoft Sidewinder Precision Racing Wheel ?
Jeg kan kun benytte én af de 8 knapper der er på rattet, når jeg spiller
GP4.
Det software der er med til rattet, kan ikke bruges under Win XP, som jeg
bruger.
Hvad skal man gøre for at få F1 gearskifterne på rattet til at virke ?
Det er lidt surt at skulle køre med automatgear.

BTW så kan jeg sagtens køre spillet i 1600 X 1200, hvis bare jeg slår lidt
af effekterne fra og mit system består "kun" af følgende:

ASUS A7V-266e raid med XP1600+
2 X IBM 61,5 GB GXP60 (raid 0) + 46,1 GB GXP75
1 X 512 MB DDR ram
ASUS V8200 Deluxe 64 MB DDR ram
+ diverse andet

Mvh
Per

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-07-02 18:14

"Per Beer Hansen" <perbeer@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på mit Microsoft Sidewinder Precision Racing Wheel ?
> Jeg kan kun benytte én af de 8 knapper der er på rattet, når jeg spiller

Og jeg fandt selv lige ud af hvordan det gøres, så problemet er løst.

Mvh
Per