Bue udstyr?
Fra : Jakob D

Dato : 10-07-02 17:18

Att: bue-udstyr!

Er der nogen der kan være behjælpelige med adresser på nogle butikker i kbh
eller roskilde.?

MVH Jakob

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 10-07-02 19:26

Her i København er den eneste seriøse forretning -så vidt jeg ved- GJ sport
på Frederikssundsvej i Brønshøj., det er omkring nr 180, 200m (på højre
side) efter Brønshøj Torv, når man kommer inde fra byen. Ejeren Gøsta har
agentur på Merlin buer, og det er topkvalitet til en fornuftig pris.
Hunters House/Arms Gallery har også buer og bueudstyr, men til ganske
horrible priser!
Ellers ring til Baldur's Archery i Jylland, det er nok Stedet for buejægere
og andre bueinteresserede, efter hvad jeg har hørt (ærgerligt at Brian ikke
har bueafdeling i Hubertushuset mere, han var en kapacitet).
Venlig hilsen Henrik L. Sørensen

Fra : Jan Larsen

Dato : 10-07-02 21:00

Hej Jakob.

Brian fra hubertushuset, har en butik sammen med jesper i borup.

JB bueudstyr Hovedegaden 17A. 4140 Borup tlf. 57-561218.
E-mail jb-bueudstyr@mail.dk.
Butiken er åben. Tirsdag & Torsdag. 13,00- 21,00. -- Fredag 13,00-1800.

Der er også.
Baldur's Archery
Ørbækvej 6 7330 Brande.
Tlf. 97-1833556
WWW.Baldurs-archery.dk

Så er der også FADB, som foreningen af danske buejægere.

WWW.fadb.dk

M.V.H

Jan.

Fra : Jakob D