Nokia 3315 cover
Fra : JE

Dato : 11-07-02 01:33

Er der nogen der ved, hvor man kan købe et org. nokia 3315 cover? Det er det
der ligner 3410 coveret, men har et tastatur-layout som en 3310..

Jeg har søgt på de forskellige søgemaskiner, men uden resultat.

Mvh. JE

Fra : MaRk

Dato : 10-07-02 19:36

"JE" <idiot_nar@slet_dette_post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
Din mail passer godt til dig eller hvad?
> [...]
> der ligner 3410 coveret, men har et tastatur-layout som en 3310..
>
> Jeg har søgt på de forskellige søgemaskiner, men uden resultat.

Prøv at søg på de søge maskiner hvordan man stiller uret!

Fra : JE

Dato : 12-07-02 03:38

> Prøv at søg på de søge maskiner hvordan man stiller uret!

Er du misundelig fordi jeg kan stave??

Fra : MaRk

Dato : 11-07-02 20:20

(?)

Fra : B. Dam

Dato : 12-07-02 00:42

> Er der nogen der ved, hvor man kan købe et org. nokia 3315 cover? Det
> er det der ligner 3410 coveret, men har et tastatur-layout som en 3310.

Er det en som du har købt ude i Østen?

http://nokia-asia.com/nokia_apac/asia_pacific/3315_main

Fra : JE

Dato : 12-07-02 19:19

> Er det en som du har købt ude i Østen?

Nej, det er bare en 3310 der er blevet opgraderet til en 3315.. Hardwaren i
begge telefoner er ens..

Det kan bl.a. gøres på www.simlock.dk

Fra : JE

Dato : 12-07-02 19:23

"MaRk" <x@x.dk> wrote in message
> (?)

Prøv at søg(E) på de søge(INTET MELLEMRUM)maskiner hvor man stiller uret..

Hvis du absolut skal svine en til, så gør det med stil..

Hvor har du ellers fået din kæmpe gode humor fra?? Eddy Skoller??

Fra : MaRk

Dato : 12-07-02 22:11

Nu var det jo ikke for at svine dig til, men en bemærkning om at du skal
stille dit ur. Det må da være irriterende fo dig at dit ur hele tiden går
forket.

> [...]
>
> Hvis du absolut skal svine en til, så gør det med stil..
>
> Hvor har du ellers fået din kæmpe gode humor fra?? Eddy Skoller??
HAHAHAHA