Nyt batteri i Nokiamobil
Fra : Christian Muus

Dato : 10-07-02 16:26

Hej

Jeg har lige købt nyt batteri til min Nokia 3310. Jeg fik af vide, at den
skulle oplade i mindst 18 timer, inden jeg tog den i brug.

Jeg slukkede så mobilen, skiftede batteriet og satte den i opladeren, mens
den stadig var slukket. Men i stedet for at vise de fem energiblokke, der
kører i ring, som den normalt gør, når den oplader, står den i stedet og
blinker konstant med en enkelt blok. Er der noget galt, og SKAL den være
slukket i de 18 timer?

Christian

Fra : J Larsen

Dato : 11-07-02 08:54

Nu har du ikke vendt bateriet forkert det kan nemlig vendes en halv omgang

Fra : Christian Muus

Dato : 11-07-02 16:50

"J Larsen" <-fjernes-bob@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har du ikke vendt bateriet forkert det kan nemlig vendes en halv omgang

Det tror jeg ikke, for jeg kan da godt tænde telefonen