Logitech Wingman Force GP?
Fra : Mads Jensen

Dato : 10-07-02 16:40

Hej

Jeg har overvejet at investere i dette, primært til brug med Monaco Grand
Prix Racing Simulation 2.
Nogen der har gode erfaringer med dette?

Forresten, nogen der kan sige om det er IT Butikken som har lavet en fejl.
Der kan man nemlig købe rattet til 468 kr, mens www.edbpriser.dk siger at
det er 100 kr. dyrere!

/Mads

Fra : Christer Rasmussen

Dato : 10-07-02 17:29

"Mads Jensen"
> Nogen der har gode erfaringer med dette?
>
> Forresten, nogen der kan sige om det er IT Butikken som har lavet en fejl.
> [...]

Hvis du køre meget skal du overveje at købe MOMO, GP har dårlige gear
knapper, og pedalerne er vist ikke i top.

Det ser da ud til at IT-butikken's pris på 477kr. passer, så det er nok bare
edbpriser der ikke har fået den med. At det er 100kr billiger er da kun en
fordel

Mvh.
Christer Rasmussen
http://www.simracing.dk
http://forum.racesimcentral.com

Fra : Martin K

Dato : 11-07-02 19:17

Mads Jensen wrote:
> Jeg har overvejet at investere i dette, primært til brug med Monaco
> Grand Prix Racing Simulation 2.
> Nogen der har gode erfaringer med dette?

Jeg har selv subj. er kan kun være tilfreds med det. Jeg har snart haft det
i 3 mdr, og har kun været positivt overrasket. Jeg havde før et Logitech
Wingman Formula (det sorte), men efter lidt træning, kan jeg faktisk ret
godt lide mit rat. Det passer fint til mine behov. Jeg synes i starten at
det var lidt plastikagtigt, men det er ikke noget jeg lægger mærke til i
hverdagen, og jeg synes altså er gear-knapperne er fede, og fungerer godt.
Til prisen er det et alle tiders rat, som jeg kun kan og vil anbefale...

--
Martin K

Fra : Mads Jensen

Dato : 12-07-02 08:51

Hej

> [...]
> Til prisen er det et alle tiders rat, som jeg kun kan og vil anbefale...
Så er det vel noget, som jeg må investere i, glæder mig allerede

/Mads