Appletalk over TCP/IP
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 13-02-01 21:19

For at spørge kort, er det muligt at lave en appletalk
netværksforbindelse via TCP/IP? - jeg har prøvet NetLink uden held...

Mark

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-02-01 21:41

In article <3A8996A5.DB6E9D44@tv.dk>, mark@tv.dk wrote:

> For at spørge kort, er det muligt at lave en appletalk
> netværksforbindelse via TCP/IP? - jeg har prøvet NetLink uden held...

Fra OS 8.6 (SVJH) er muligheden indbygget - du skal bare have "ShareWay
IP Personal Bgnd" installeret.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 13-02-01 21:44

Hej og tak for det hurtige svar. Jeg har OS 9.1 US. Kan du uddybe det lidt
mere precist?

Mark

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-02-01 23:05

In article <3A899C8E.40F416FC@tv.dk>, mark@tv.dk wrote:

> Hej og tak for det hurtige svar. Jeg har OS 9.1 US. Kan du uddybe det lidt
> mere precist?

Led efter den nævnte udvidelse (faktisk et program) på din system CD.
Jeg mener der også er en brugsanvisning med til den på CD'en.

Når den er installeret, er det bare at sætte nogen strategisk placerede
"hak" i File Sharing kontrolpanelet.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 14-02-01 00:23

Tak for hjælpen, jeg fik dog NetLink til at køre perfekt lige efter jeg havde
postet det sidste spørgsmål.

Mark