Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt grafikkort, men hvilket? [UT2003]
Fra : Kong Kent

Dato : 10-07-02 15:39

Jeg har lige prøvet den midlertidige version af UT2003, og mit system hakker
af SATANFELDT til.

Jeg har Asus A7V motherboard, 900MHz AMD T-Bird processor og 512 MB PC133
SDRam.
Til normalt UT er det alt rigeligt, men UT2003 hakker som om jeg havde en
486 med 2 MB Ram *GG*

Hvilket grafikkort skal jeg opgradere til for at det kører ordentligt?

(Har iøvrigt planer om at skifte fra 900Mhz til 1,4GHz T-Bird)

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Peter T.

Dato : 10-07-02 16:05

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in news:aghguq$mlc$1@sunsite.dk:

> [...]
> en 486 med 2 MB Ram *GG*
>
> Hvilket grafikkort skal jeg opgradere til for at det kører ordentligt?

Spillet kører fint hos mig på et Inno3D ti4200 64mb/athlon700/640mb sd
100mhz.

Ps. det er klart det flotteste og bedste fps multiplayerspil jeg til dato
har set og prøvet. :)

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : Peter T.

Dato : 10-07-02 16:06

"Peter T." <n@d.a> wrote in news:Xns9247AE011A372muh@130.225.247.90:

> Spillet kører fint hos mig på et Inno3D ti4200 64mb/athlon700/640mb sd
> 100mhz.

Glemte at nævne at det er i 1024*768 med alt på max.

Fra : Rasmus S

Dato : 10-07-02 17:00

"Peter T." <n@d.a> wrote.

> Spillet kører fint hos mig på et Inno3D ti4200 64mb/athlon700/640mb sd
> 100mhz.
>
> Ps. det er klart det flotteste og bedste fps multiplayerspil jeg til dato
> har set og prøvet. :)

Hvor har du fundet demoen?

Mvh

Rasmus

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 10-07-02 17:56

Rasmus S wrote:
> "Peter T." <n@d.a> wrote.

> Hvor har du fundet demoen?

den fandt han ikke, for den findes ikke .. endnu..

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-07-02 18:16

"Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> skrev i en meddelelse

> den fandt han ikke, for den findes ikke .. endnu..

Hvordan spiller han det så ;)

Der ligger en ulovlig fuld beta af spillet forskellige steder på nettet.
kurt

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 10-07-02 19:56

Kurt Lund wrote:

> Hvordan spiller han det så ;)

han spiller det.. ikke den.. læs og forstå! ;)

Fra : Peter T.

Dato : 10-07-02 19:11

Dennis Jakobsen <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> wrote in

> den fandt han ikke, for den findes ikke .. endnu..

For at være pedantisk, kan du faktisk hente en 50mb demo her
<http://www.unrealtournament.com/downloads/>. :) Men den svarer vist ikke
helt(!) til den demo, man kan hente på bla. e-donkey. Jeg kender faktisk
ikke til de lovmæssige forhold omkring den demo, jeg har fået fingre i, men
jeg har da en vag ide om at det ikke er med Infogrames' gode vilje, at den
kan hentes forskellige steder. Men ikke desto mindre er det en demo med en
15 dages nag. ;)

fut dk.spil.computer

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 10-07-02 19:59

Peter T. wrote:
> [...]
> kan hentes forskellige steder. Men ikke desto mindre er det en demo med en

men det var jo næppe U2/UT2002/3

Fra : Peter T.

Dato : 10-07-02 20:32

> men det var jo næppe U2/UT2002/3

Hmmm... Nej, nu du siger det. Jeg har kigget et forkert sted. Og
<http://www.unrealtournament2003.com/?downloads> (som velnok er det
korrekte sted) er stadig under opbygning.

Fra : Esben

Dato : 11-07-02 01:07

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> helt(!) til den demo, man kan hente på bla. e-donkey.

Er førstnævnte ikke demoen til det gamle spil?

--
Esben

Fra : Peter T.

Dato : 11-07-02 09:35

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in news:H_3X8.9306$PW5.123534433
@news.orangenet.dk:

> ikke
>
> Er førstnævnte ikke demoen til det gamle spil?

Jo. Jeg opdagede min bummert og fik den rettet i
<news:Xns9247DB4EE8117muh@193.88.15.213>. :)

Fra : Peter T.

Dato : 10-07-02 18:44

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> wrote in

> Hvor har du fundet demoen?

E-donkey.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-07-02 15:47

Kong Kent wrote:
> [...]
> 486 med 2 MB Ram *GG*
>
> Hvilket grafikkort skal jeg opgradere til for at det kører ordentligt?

Se www.anadtech.com - de har nogle gode test basseret på en benchmark
med den nye UT.

Selv går jeg og venter på det næste fra ATI og Nvidia, der er nemlig
noget der tyder på næste generation bliver rigtig spændende.

Mvh

Bruno

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 10-07-02 17:56

iddqd@worldonline.dk wrote:

> [...]
>
> Selv går jeg og venter på det næste fra ATI og Nvidia, der er nemlig
> noget der tyder på næste generation bliver rigtig spændende.

ja, men du skal vente længe på nVidia's..

selv går jeg og venter på at spillet RENT FAKTISK KOMMER UD!!! ;)