Tør jeg sige det: Honda-pigen triller :)
Fra : Brian

Dato : 10-07-02 15:08

Nu har jeg fået det hele til at virke. Knasten kører, ventilerne åbner og
lukker.. det meste ser ud til at være ok.

Jeg takker alle de mange fine indlæg der har været her på NG´en. Både gode
som dårlige.
Jeg HÅBER jeg ikke får brug for at lave mere på den i denne sæson...
meeeeen.. det er nok utopi at tro.
Når jeg ser i bakspejlet (Altså det metaforiske) så ved jeg godt jeg ikke
burde have rodet med det... men.. nu.. forpokker.. jeg ved mere om MC´er i
dag, end jeg nogen sinde ville have turde drømme om :)

Nu vil jeg slutteligt sige: Hvis I møder en på en Blå Honda CB 550 F
SuperSport fra ´77.. så hils.
I kan genkende mig på det stolte smil :)
Brian

Fra : Jake

Dato : 10-07-02 15:17

> [...]
>
> Nu vil jeg slutteligt sige: Hvis I møder en på en Blå Honda CB 550 F
> SuperSport fra ´77.. så hils.
> I kan genkende mig på det stolte smil :)

Respekt i din retning

Tillykke med sejren! den må siges at være velfortjent

/Jakob

Fra : Gundersen

Dato : 10-07-02 16:04

Hejsa

Hehe.... det er der jo også sin charme ved.....

- Af skade bliver man klog, men sjælent rig.

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 10-07-02 16:11

"Brian" <Brian@haarh.net> wrote in message news:aghf36$ghp$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Nu vil jeg slutteligt sige: Hvis I møder en på en Blå Honda CB 550 F
> SuperSport fra ´77.. så hils.
> I kan genkende mig på det stolte smil :)

Jeg har sagt det før, nu siger jeg det igen:

Hvad der ikke slår dig ihjel, gør dig stærkere.

Du kan nu brilliere med en indgående Honda CB550 viden, håber ikke du får
brug for det den første stykke tid

Kenneth
r1

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 10-07-02 16:18

"Brian" <Brian@haarh.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu vil jeg slutteligt sige: Hvis I møder en på en Blå Honda CB 550 F
> SuperSport fra ´77.. så hils.
> I kan genkende mig på det stolte smil :)

Flot Brian !

Erfaring er en værdi, som du aldrig kan miste.
Go'e ture på Hondapigen

Mvh
J. Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : Morten Juel

Dato : 10-07-02 18:23

jeg gir 13 for lærnemhed
og 13 for udholdenhed

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Futte

Dato : 10-07-02 19:04

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> wrote in message
> jeg gir 13 for lærnemhed
> og 13 for udholdenhed
>
> --
> Mvh
> Morten
> Golf II GTI --- http://golf2.dk
> GPZ 750
>
> Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Med pil op ))))))

Jørgen, Brøndby
CB550F, den der årgang, i ved nok

---

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 10-07-02 20:49

> Nu har jeg fået det hele til at virke. Knasten kører, ventilerne åbner og
> lukker.. det meste ser ud til at være ok.

Tilykke herfra, du kar kæmpet hårdt og tilsyneladende vundet.
Lad os blot håbe det bliver en lang og tør sæson.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Anneli

Dato : 10-07-02 21:43

Tillykke Brian! Det har du ærligt fortjent med din udholdenhed :0)

Anneli og Savage - nu også med ridser :0(

Fra : Brian

Dato : 11-07-02 15:09

Ahhhhhhhhhhhhhhh
små 50 KM uden problemer... det var jo sådan det skulle være... ude blandt
vind og vejr.. og ikke lukket inden i en mør garage.. :)

Bare det..
Tror jeg tager en mere i aften, hvis vejret holder. :)

Brian.
PS: Skulle hilse fra Honda-Pigen og sige tak for de mange roser.
(Man bliver jo helt rørt)

Fra : Stones_TM

Dato : 11-07-02 21:21

"Brian Jeg Vil kun Sige en Til, Godt Gået, Tillykke, med at Honda Pigen er
oppe og Køre..Jeg bakser stadig med min, men mangler en eller anden Venlig
Sjæl IPå sjælland I nærheden Af Holbæk Egnen Som kan hjælpe mig med at Sætte
nyt El net i min Cb750 f1 , såååå, hvis der er nogen der melder sig
sååå..Ups, sowwy ..hehe Tillykke Brian Jeg misunder Dig, MVH

Steen J (aka StonesTM)