Besøgstæller
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 10-07-02 14:56

Hvordan laver jeg en besøgstæller i Flash MX??

Ole PE Jensen
ICQ 40112860

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-07-02 20:54

>Hvordan laver jeg en besøgstæller i Flash MX??
jeg ville lave tælleren i PHP og importere indholdet af PHP dokumentet
som en almindelig txt fil..

det kan selvfølgelig også laves i ASP - alt efter hvad man har adgang
til =)

du bliver nødt til at have et eller andet, som du kan gemme en
variabel i fra visning til visning (besøg), og mig bekendt kan flash
ikke det..

flash kan sagtens kommunikere direkte med databaser, men jeg kender
intet til det - derfor mit forslag med PHP.

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 10-07-02 23:10

Bo Dudek wrote:
> [...]
>
> flash kan sagtens kommunikere direkte med databaser, men jeg kender
> intet til det - derfor mit forslag med PHP.

Takker for svaret
MVH Ole PEJ

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 12-07-02 12:14