1-0 mellem Onkel og Panserne
Fra : Janner

Dato : 10-07-02 14:05

Heh lige en sjov ting fra igår ...

Vi på vej nordpå til Løkken et par stykker .... Pludseligt overhalen en
Hayabuse med et vældigt arrangement, nå ned i gear med ræd-renseren og
Wååååååååååååååååb wååååååb efter manden .... En billist blinker helt vildt
..... op på bremsen og Wooooooolla midt på kørebanen en betjent der vinker
vildt og inderligt .... heh ham på HussaBussen har åbenbart ikke set
billisten blinke så han holder 250 m. længere fremme. Så spørger betjenten
og peger hen mod bussen ... er i to sammen ? Oprigtigt svarer jeg nej nej er
skam sammen med ham makkeren der lige så stille er trillet forbi ..... M'mmm
jamen så måtte han jo lige se mit køre kort nu hvor vi var igang ... Shit
det var åbenbart ham på Bussen han ville have fat på .... Heh ham han troede
han havde kunne høre lang tid i det fjerne Wååååååååååååååb Wåååååååb osv.
he he så onkel her triller stille videre små grinende i sine skægstubbe.
Triller laaaangsomt videre og lidt efter kommer Bussaen trillende roligt ,
rytteren smågriner mens han ryster med den ene hånd ... av av der var vi
heldigt høh !

Så 7-9-13 og rød salami pølse skal det være den eneste gang iår man skal
have kørekortet frem *GG*

Hygge

Onkel Jan
Fireblade-02

Fra : Morten Juel

Dato : 10-07-02 18:27

hehehe lækkert )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig