Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lyn over Odense
Fra : Per Herholdt

Dato : 10-07-02 13:46

Et heldigt skud med Canon S40 er postet i dk.binaer "Lyn over Odense

--
MVH Per

To start press any key --- where is the any key??

Fra : Mr. Larsen

Dato : 10-07-02 14:14

"Per Herholdt" <per.herholdt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Et heldigt skud med Canon S40 er postet i dk.binaer "Lyn over Odense

er der flere der har foto's af lyn?
og gider at poste dem?

/Mr. Larsen

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 10-07-02 17:14

On Wed, 10 Jul 2002 13:14:01, "Mr. Larsen" <done@srtofanet.dk> wrote:

> er der flere der har foto's af lyn?
> og gider at poste dem?

Jeg fik en eller to, men skal lige have fremkaldt og scannet først.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : John

Dato : 10-07-02 17:15

"Per Herholdt" <per.herholdt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Et heldigt skud med Canon S40 er postet i dk.binaer "Lyn over Odense
>
> --
> MVH Per

Hej Per,

Gider du poste en henvisning? Vi er nogle stykker som ikke rigtig gider de
binære grupper. Og jeg vil gerne se dit billede
På forhånd tak
--
MVH
John K Hansen

Fra : Madsen

Dato : 10-07-02 18:24

John skrev:

> Tak Og sikke et heldigt billede...

Ja, det er ikke sådan et man får hver gang, vil jeg tro. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 10-07-02 18:00

John skrev:

> Gider du poste en henvisning? Vi er nogle stykker som ikke rigtig
> gider de binære grupper. Og jeg vil gerne se dit billede

Hvad med denne her:
<news:3d2c2c32$0$54735$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> ?

Madsen.

Fra : John

Dato : 10-07-02 18:09

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 10-07-02 19:40

Godt billede, men er det taget med blits?

mvh Frank

Fra : Per Herholdt

Dato : 10-07-02 22:51

Frank K. Jensen wrote:
> Godt billede, men er det taget med blits?

Ja, det er taget med blitz. Jeg har lige hentet cameraet i Tyskland og
var ved at teste nogen af de mange indstillinger. Jeg stillede
det til natoptagelser og stak det ud af vinduet. Jeg så faktisk ikke lynet
p.gr.af blitzen,
så det heldige består mest i at have fanget et lyn - kvaliteten ville jo ha'
været
bedre med et stativ og sådan kunne man sikkert blive ved.
--
MVH Per

Fra : J. Kunzendorf

Dato : 11-07-02 13:06

"Per Herholdt" <per.herholdt@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3d2cac59$0$41344$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> [...]
> været
> bedre med et stativ og sådan kunne man sikkert blive ved.

Du har sikkert ret i det med Stativet, og nu har jeg været inde på
dine link tre gange og kan stadig ikke se det billed!!
Måske fordi jeg sidder i udlandet på en hotel PC??
Men er du ikke rar & poste et link til det billede, hvor det ikke er i
binaer.dk eller sende mig det direkte på mail, da jeg meget gerne vil
se det så omtalte lyn over Odense, hvor jeg kommer fra!!

Med venlig hilsen
JKM