Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forhandlere som har Olympus C 2100 eller b~
Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 10-07-02 12:08

Efter råd her gruppen og læsning af en masse har jeg nu besluttet mig til
at købe Olympus C 2100 men har ved kontakt til jeg ved ikke hvor mange
forhandlere ikke kunnet finde det eller et E10 i velholdt brugt tilstand.

Er der nogen som kender et sted hvor det/de kan købes gerne brugt privat

--

Med venlig hilsen
Bjarne
Fjern NO SPAM i emailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Senior

Dato : 11-07-02 06:19

Prøv denne adresse i Sverige og til billige penge . Kommer til august.

http://www.alfadigi.com/cgi-bin/catalog/product_info.php?cPath=22_106&produc
ts_id=122

mvh. Niels