Forsikringsdækning - satser?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 10-07-02 10:50

Hvordan fungerer det mht. forsikringsselskaberne... har de hver deres egen
procentsatser for dækning af ting der skal erstattes?
Er det muligt at se sådan en liste et eller andet sted over hvad dækningen
er på hvad? (vi har Tryg)

Jeg blev ret sjokeret da jeg fik at vide at jeg kun får 10% på min ISDN
adapter (dvs. at jeg får 120kr) - det var da et pænt økonomisk nederlag. (
kan det passe - ja det kan det vel?)

Med venlig hilsen
Stig Nørgaard Jepsen

Fra : Peter G C

Dato : 10-07-02 12:39

Stig Nørgaard Jepsen <stigen@mail.dk> skrev:

> Hvordan fungerer det mht. forsikringsselskaberne... har de hver deres egen
> procentsatser for dækning af ting der skal erstattes?

Har du kigget i din police?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 10-07-02 12:56

> Har du kigget i din police?

Nope.. burde det stå deri?
Vil spørge farmanden når han kommer hjem...

Mvh Stig

Fra : Peter G C

Dato : 10-07-02 13:01

Stig Nørgaard Jepsen <stigen@mail.dk> skrev:

[klip]

> Nope.. burde det stå deri?

Ja - når det vedrører elektronik.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 18-07-02 08:25

> Ja - når det vedrører elektronik.

Jo jo.. :)
Det kunne godt betale sig at kigge i den. Gik fra 10% til 70% af 1200kr

Mvh Stig