Køb af MC-tilbehør i Tyskland - Se her!
Fra : Kåre Nejmann

Dato : 10-07-02 09:16

På fredag skal jeg til Tyskland og handle lidt dele til min
motorcykel, og for at kunne holde styr på alle forretningerne og deres
adresser, har jeg lavet en lille oversigt over dem.

Hvis i andre får brug for det samme, så kan listen findes på
http://kan.dk/mc/shop_de.html. Det er en sammensat af kort og info fra
butikkernes hjemmesider, samt tips og beskrivelser fra gruppen her.

Tilføjelser og rettelser er meget velkomne.

God fornøjelse

--
..: Kåre Nejmann :.
Yamaha XTZ750 SuperTénéré

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-07-02 09:26

> Hvis i andre får brug for det samme, så kan listen findes på
> http://kan.dk/mc/shop_de.html.

Alletiders - så mangler vi bare et link fra www.dmcn.dk til din side (så
jeg kan finde den igen når jeg skal bruge den

/A

Fra : Poul B-H

Dato : 10-07-02 10:35

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:aggr9g$a5s$1@sunsite.dk...

> Alletiders - så mangler vi bare et link fra www.dmcn.dk til din side (så
> jeg kan finde den igen når jeg skal bruge den

Eller File, Save As (gem som HTML file)

Poul B-H

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-07-02 10:47

> Eller File, Save As (gem som HTML file)
> Poul B-H

Så for jeg jo ikke opdateringerne med

Men jeg har i forvejen en del af addresserne i min pda (dem jeg postede i
tråden forleden), men der har jeg ikke billederne. Jeg har nu tilføjet
Kåre's addresse der også, men når vi nu har www.dmcn.dk med både oversigt
over forhandlere og links til alt mellem himmel og jord vil det jo være
oplagt at lægge et link under "Varehuse og online butikker"
http://www.dmcn.dk/links/Links.asp?KATEGORI=17

/A