Slå Sideband adresseing og fast writes til
Fra : // Overby

Dato : 10-07-02 06:52

Hejsa

Hvordan slår man sideband adressing og fast writes til og er det en fordel?

Mit system er
Abit BD-7
Pentium 4 1.6@2.0
Gefore 3 ti200 64 DDR
WinXP

Daniel

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 10-07-02 13:59

// Overby wrote:
> Hejsa
>
> Hvordan slår man sideband adressing og fast writes til og er det en fordel?

> [...]

Inde i din BIOS, og ja, jeg mener nVidia's driver udnytter begge..

Fra : Rasmus S

Dato : 10-07-02 14:52

"Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> wrote.

> Inde i din BIOS, og ja, jeg mener nVidia's driver udnytter begge..

Jeg kan godt konfigurere "Fast Writes" men ikke sideband adressing.
Kører med et MSI KT3 Ultra.

Mvh

Rasmus

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 10-07-02 18:02

Rasmus S wrote:
> "Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> wrote.

> Jeg kan godt konfigurere "Fast Writes" men ikke sideband adressing.
> Kører med et MSI KT3 Ultra.

samme her med Asus A7V266-E

Fra : N/A

Dato : 11-07-02 07:37

Fra : Søren

Dato : 11-07-02 07:37

"Søren" <pc@tdcspace.dk> wrote in message
> Måske er det fordi at Sideband addressing = AGP !!!!

Nej det er noget vrøvl (at agp=sidband addr), Sideband er en adresserings
form for agp der skulle forbedre ydelsen, men det er minimalt hvad man får
ud af det ifølge denne artikel:

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/01/12/24/9915285

Derfor har Asus i flere år disabled denne feature da den har dårlig
indflydelse på overclocking.
Så hvis I ikke kan se den er den der ikke

søren

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 11-07-02 16:28

Søren wrote:
> [...]
>
> Derfor har Asus i flere år disabled denne feature da den har dårlig
> indflydelse på overclocking.
> Så hvis I ikke kan se den er den der ikke

hvem skrev det med SBA = AGP og hvorfor kan jeg ikke se den post i min
newsreader.. :(