program der luer password og bruger navn a~
Fra : HIM

Dato : 10-07-02 05:07

jeg er helt ny i programering jeg bruger d5

grunden til jeg gik ind i dette var at jeg skulle bruge et program der kunne
se hvilket bruger navn og password en bruger af min maskine logger ind med
på fx. chat.jubii.dk

er der nogle der kan hjælpe

Fra : Lars Wiberg

Dato : 10-07-02 09:24

"HIM" <him@piratware.com> wrote in message
> jeg er helt ny i programering jeg bruger d5

God idé

> grunden til jeg gik ind i dette var at jeg skulle bruge et program der
kunne
> se hvilket bruger navn og password en bruger af min maskine logger ind med
> på fx. chat.jubii.dk

Ja, _det_ lyder jo som en meget hæderlig opgave! Jeg ved ikke om du selv kan
se det, men sådan et program ville bryde indtil flere rettigheder, og det
_ved_ du jo godt du godt du lige så godt kan glemme alt om.

Hvis du vil i gang med Delphi, så foreslår jeg du tænker i nogle lidt mere
fornuftige baner.

> er der nogle der kan hjælpe

Det skal du nok ikke regne med, så længe dine intentioner er negativt
ladede.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail