Installation af SUN One Studio 4 Community~
Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-07-02 04:05

Hejsa!

Jeg er ved at proeve at installere SUN One Studio 4 Community
Version og er naaet dertil hvor den spoerger efter lokationen
paa det lokale JDK...hvad er det praecist programmet vil have
fat i ? javac, java oder was??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Remember, the paper is always strongest at the perforations.

Fra : gravse

Dato : 10-07-02 07:12

Det må være din jdk-mapp (classpath)
Hois mig er det c:/jdk1.3.1_02.
Plejer selv at kunne finde ud af det bare man angiver mappen.

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 10-07-02 07:05

Det er sikker installationsfolderen for dit JDK, f.eks. c:\jdk1.3.1

-dennis

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 10-07-02 12:19

"Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> writes:

> [...]
> Version og er naaet dertil hvor den spoerger efter lokationen
> paa det lokale JDK...hvad er det praecist programmet vil have

Det sted hvorfra "bin/java" findes.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn