Lovkrav og bagskærme - Worddokument i Bina~
Fra : Lars Nielsen

Dato : 10-07-02 01:24

- Mange tak til Mike Speed for linket til detailforeskrifter for køretøjer.
Jeg har klippet lidt i de ting, som er relevante, og pastet dem sammen til
et Office Word dokument og lagt i dk.binaer.motor under detailforeskrifter.
Der er to sider, en forside med generelle ting omkring detailforeskrifterne,
samt en side to med det relevante omkring motorcykel.

Kort opsummering:

- Ved tjenestevægt, må der maks vare 150 mm. fra det vandrette centrum
gennem hjulet, og til bagskærmens nederste kant.
Hvis du har justeret dæmpereforspændingen mod maks, må du dreje den tilbage
til standard, før de måler ( og giver bøde! )
- Hvad er tjenestevægt?? - Fuldt tanket og køreklar, dog uden fører?? - Og
ikke stående på støttefod af nogen art - hvis det gør nogen forskel

Enjoy...

RadioMan

--
Havelåger til salg...: *SS
Honda CB750K7 77' - 20Kkr.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-07-02 09:30

> - Hvad er tjenestevægt?? - Fuldt tanket og køreklar, dog uden fører??

Afaik er det køreklar med fører.
(ellers vil en skærmforlænger på mange offroadere da også slæbe hen ad
asfalten når føreren kommer på og affjedringen får lov at arbjejde)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-07-02 10:55

Lars Nielsen wrote:

> [...]
> Jeg har klippet lidt i de ting, som er relevante, og pastet dem sammen til
> et Office Word dokument og lagt i dk.binaer.motor under

Argh, hvorfor ikke et åbent format a la html eller txt, så vi alle kan være
med? :-/

--
mvh Jes Vestervang
FZS600