Busrejse til Berlin (og kun bustur) (Lovep~
Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 09-07-02 21:20

Hejsa.

Jeg er et stort fjols! Jeg har lovet at skaffe en tur for mine venner til
Berlin. Men min plan gik i ged, da jeg ikke kunne låne en bil...
Så nu står jeg og skal rejse fredag d. 12/7 -'02 og aner ikke mine levende
råd! HJÆLP!! Er der ikke en venlig sjæl som kan et rejsebureau, hvor jeg kun
skal have bustur?

Hilsen

--
_*_*_*_*_*_*_*_
-=:| ZkiiFreak |:=-

Fra : Bonnie

Dato : 09-07-02 21:27

Hej

Eurolines kører derned engang om dagen

http://www.eurolines.dk/html/index.html

Hilsen Bonnie

"-=:| ZkiiFreak |:=-" <*fjern*skifreak1000@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:agfge4$fqi$1@eising.k-net.dk...

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 09-07-02 21:44

Takker.. Har faktisk allerede bestilt (10 min siden...), men jeg tvivler
lidt på det, da der sikkert er mange, der har samme plan som jeg!

--
-=:| ZkiiFreak |:=-

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 09-07-02 22:19

"-=:| ZkiiFreak |:=-" skrev:
> der sikkert er mange, der har samme plan som jeg!

Hvad med DSB så ?

Se ruterne på www.dsb.dk under udland. Priserner kender jeg ikke, og de er
sikkert dyrere, men hvis i skal afsted...

Mvh, Lars