Rookie 1 på Vandel
Fra : Tomas Linnet

Dato : 09-07-02 20:26

Hejsan

Nogle der har resultater fra Rookie 1 på Vandel?

-Tomas
#89 RS250

Fra : Tommy Roenn

Dato : 10-07-02 00:35

Jeps ........

Undertegnede #1 Rookie 1
Undertegnede #1 125std ob

Tommy #46 RS125 / #46 RS250

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 10-07-02 08:45

-det går jo rigtig godt for dig stort tillykke her fra!
-Charlotte

Fra : Tommy Roenn

Dato : 10-07-02 13:24

Tjaa, det går egentligt over al forventning med dette RR projekt. Mine
tider på 125cc var så kvikke under formiddagens regnvejrs-tidstagning at
jeg kørte 2 sek hurtigere end 2. hurtigste som var en af senior kørene
(De, seniorene, har det ikke godt med at sådan en gammel idiot som mig
kommer fra oldboys klassen og kører fra dem) . Faktisk var min 125
regnvejrs kval tid så ok at jeg skulle have startet i forreste
startrække blandt rookie 1000.

Sjovt var det at vinde 2 klasser, men, jeg gør det aldrig mere, altså
dette med at deltage i to klasser, medbringe datteren på 11 måneder
(moderen var på job) og lille fætter til at se efter barnet når jeg var
på banen. For søren hvor havde jeg travlt. Når jeg ikke kørte, skiftede
jeg ble og gav mad . . . . . . og omvendt.

TrætteTommy

ps. Ved du hvornår 2. kursus på Anderstorp kommer?

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 10-07-02 13:33

LOOOL jeg er dybt imponeret!
-skifte ble og vinde RR -på engang*S*det er der ikke mange som kan prale
af*SS*

-og nej jeg har ikke hørt mere fra Superbike skolen, har tænkt lidt på om
man måske skulle smutte en tur til Spanien for at ta' næste del.
Måske skulle jeg skifte ned til en mindre cykel - det lyder jo til I har
det ret sjovt. Ville ellers ha' været ude og prøve noget 80' "ræs" i går,
men så er der ferie, - surt...

-Charlotte

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 10-07-02 16:49

Charlotte Grosen <charlotte.grosen@femina.dk> writes:

> [...]
> det ret sjovt. Ville ellers ha' været ude og prøve noget 80' "ræs" i går,

Du skal være velkommen ud og kigge på os tumper der kører 40cc ræs
(aka Dreambike ræs) - det foregår også på gokartbanen i Albertslund.

http://www.iltempogigante.dk/

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Mads Stetter

Dato : 10-07-02 18:13

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> skrev i en meddelelse

> Du skal være velkommen ud og kigge på os tumper der kører 40cc ræs
> (aka Dreambike ræs) - det foregår også på gokartbanen i Albertslund.

> [...]

Det er da vist den eneste sport hvor de HELT gamle og cool 80'er basket-sko
er særdeles anvendelige igen! ))

--
Mvh Mads Stetter (Som har prøvet dreambikes.... og det er MEGET skægt)
DT125R

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 10-07-02 22:12

Tommy Roenn wrote:

> Undertegnede #1 Rookie 1
> Tommy #46 RS125 / #46 RS250

Hva pokker!? Har man opgraderet?

/Rune

Fra : Tommy Roenn

Dato : 11-07-02 01:52

Tjaa, det hele startede med . . . . . . . . . . . . . . . . . etc....

Så nu har jeg:
1/1 RS125 Racer
1/2 RS125 Racer
1/2 RS250 Racer

Dertil skal gademaskinerne passes. Der bliver altså lidt trangt i
garagen efterhånden

Meeennn, det er nu stadig 125cc der er min favorit.

Tommy

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 11-07-02 20:09

Tommy Roenn wrote:

> Tjaa, det hele startede med . . . . . . . . . . . . . . . . . etc....
>
> Så nu har jeg:
> 1/1 RS125 Racer
> 1/2 RS125 Racer
> 1/2 RS250 Racer

Skynd dig at købe den anden halvdel af 250'eren inden den udgår (2004)
Aprilia er ved at blive et firma med touring modeller.

/Rune

Fra : Tomas Linnet

Dato : 11-07-02 22:35

Tommy Roenn <tommy@alphatech.dk> skrev i en