FrontPage 2002
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 09-07-02 20:04

Hej

Jeg har 2000-versionen og et webhotel med 98/2000 understøttelse men hvad
gør jeg med 2002-udgaven og ved ikke om jeg kan bruge den på et webhotel med
98/2000 understøttelse?
Hvordan med 2002-understøttelse eller er det ligemeget?

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-07-02 21:34

Tue, 9 Jul 2002 21:04:16 +0200, skrev "Bart Bendtsen"
<bart@privat.dk>:

>Hvordan med 2002-understøttelse eller er det ligemeget?

Det afhænger af om du benytter de ting, som der er i FP 2002 og
ikke i de tidl. versioner.

Bruger du kun de gammle ting, så er det ikke nødvendigt med FP
2002, så er det lige om man kan ud af, hvad der er gammelt og
nyt.

Ellers burde du spørge dit webhotel om de ikke vil opgradere til
FP 2002 extensions.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-07-02 08:02

"Bart Bendtsen" <bart@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
understøttelse men hvad
> gør jeg med 2002-udgaven og ved ikke om jeg kan bruge den på et
Det kan du sagtens - der er fuld bagudkompatibilitet med
tidligere versioner.
Den eneste forskel du vil mærke er at der er visse ting, du ikke
vil kunne udføre hvis du bruger den nye version - men de vil også
være dimmet ud, så det vil ikke volde dig vanskeligheder.
> Hvordan med 2002-understøttelse eller er det ligemeget?

Afhænger af hvad du vil - hvis du vil benytte de nyeste
funktioner i FP2002, så er det naturligvis vigtigt at du eller
rettere din udbyder har disse extensions på serveren, ellers er
det som nævnt ligegyldigt.

Arne H. Wilstrup