Alarmcentralen
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-07-02 19:43

Jeg læste på alarmcentralen.dk (københavns brandvæsen) at 1/3 af alle
112 opkald skyldtes fejl på telefonnettet. (1/3 = chikane, 1/3 =
reele opkald).

Er det virkelig et så dårligt system der håndterer en så vigtig
funktion ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Rasmus Ladekjaer Ped~

Dato : 23-07-02 17:31

> Jeg læste på alarmcentralen.dk (københavns brandvæsen) at 1/3 af alle
> 112 opkald skyldtes fejl på telefonnettet. (1/3 = chikane, 1/3 =
> reele opkald).

Hvor er så den sidste 1/3 ?

--
mvh Rasmus

Fra : Lars Christensen

Dato : 23-07-02 18:13

On Tue, 23 Jul 2002 18:30:44 +0200, "Rasmus Ladekjaer Pedersen"
<ilmabg@hotmail.com> wrote:

>Hvor er så den sidste 1/3 ?

Det er jo oplyst - 1/3 fejlopkald - 1/3 chikane og 1/3 reelle opkald

Lars

Fra : Rasmus Ladekjaer Ped~

Dato : 23-07-02 23:11

> Det er jo oplyst - 1/3 fejlopkald - 1/3 chikane og 1/3 reelle opkald

Det må du undskylle, jeg troede at du med 1/3 chikane referede til den 1/3
fejl.

--
mvh Rasmus

Fra : Jens Dyekjær Madsen

Dato : 26-09-02 23:41

Det lyder jo meget godt. Fejl på linien giver falske opkald. Vand i ledningerne
giver overhøring. Og hvad så mere? Mon at de opkald vi får også er reelle? Og er
også 1/3 af vores opkald hos TDC mon "ikke reelle" opkald, som vi også bare
betaler fuld pris for, måske fordi at overhøringen kortslutter så flere betaler
samme regning..? Det er vist TDC.