Glemte telefon.. Forsikring??
Fra : LecTer

Dato : 09-07-02 18:09

Hej

Her for en time siden var jeg så smart at glemme min telefon på en cafe.
Ringede straks til dem, da jeg kom hjem, men de havde ikke fået den
indleveret. Prøvet derefter at ringe til telefonen, men den blev ikke taget.
Telefonen er nu lukket.

Mit spørgsmål er så kan jeg få forsikring i denne situtation?

På forhånd tak

//Thomas

Fra : Henning Makholm

Dato : 09-07-02 21:00

Scripsit "LecTer" <fuckasier@asier.dk>

> Mit spørgsmål er så kan jeg få forsikring i denne situtation?

Det er nok for sent at tegne en. Hvis du allerede har tegnet en
forsikring, hvad siger dens betingelser så?

--
Henning Makholm "I've been staying out of family
conversations. Do I get credit for that?"