beklædning?
Fra : Pingo

Dato : 09-07-02 16:44

Hejsa.

Jeg har et spørgsmål angående gummi tøj. er der nogen her som evt. ved hvor
man kan finde butikker som sælger det? evt. på nettet. eller i
Danmark/Sverige

mvh

Pingo

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-07-02 08:07

Her f.eks.: http://www.scanhydro.dk/dragter.htm

--
-Jens B.

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 10-07-02 08:33

Pingo wrote:

> Hejsa.
>
> Jeg har et spørgsmål angående gummi tøj. er der nogen her som evt. ved hvor
> man kan finde butikker som sælger det? evt. på nettet. eller i
> Danmark/Sverige

Hejsa

Her kommer lige et par stykker fra det Sjællandske som jeg mener har
gummitøj...

Schwartz-Mode, Studiestræde 27, kbh (www.schwartz-mode.dk) har et ok
udvalg i gummi, dog mest til kvinder. Du bør tage derned om tirsdagen,
da der render en 2 meter høj fyr rundt i butikken, som ved en f******
masse om gummi.
Pierre Patrick - Skindergade 22, kbh
Latexa Fashion - Bagerstræde 2, kbh. - laver latex og gummitøj
Renate Buccone - Vesterbrogade 51, st - 1620 København V
Fetish Fashion Danmark - Finsensvej 89, 2000 Frederiksberg

Det gælder simpelthen om at finde den lokale fetish/SM sexshop, for der
har de ofte også gummi. Det kan være at Paradis også har lidt, ellers er
der en mulighed ved at ringe til SMil's infolinie i dit område og høre
dem (www.sado.dk).
Ellers er der store muligheder for at købe gummitøj i London, men de
ting kan ham gutten i Schwartz-Mode i al fald hjælpe med.

Pia

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 12-07-02 20:12

> Jeg har et spørgsmål angående gummi tøj. er der nogen her som evt. ved
hvor
> man kan finde butikker som sælger det? evt. på nettet. eller i
> Danmark/Sverige

Hejsa...

Prøv at kontakt Mette og René fra www.mr-erotic.dk
Det er et par af mine rigtigt gode venner, og de kan skaffe ALT!

--

Med Venlig Hilsen
Jonas M. Nielsen

Mail: moritz@e-box.dk
Web: www.dangerzone.dk

Fra : Oleander

Dato : 20-07-02 21:34

9 juli 2002 17:44:27 +0200, skrev "Pingo" <mute@e-mail.dk>:

>Jeg har et spørgsmål angående gummi tøj. er der nogen her som evt. ved hvor
>man kan finde butikker som sælger det? evt. på nettet. eller i
>Danmark/Sverige

Hej Pingo

Undskyld det er et lidt sent svar, jeg er næsten altid bagud her.. :(

Pia har allerede opsummeret de butikker der er, men jeg vil da gerne
lige komme med min subjektive fortolkning. :)

Pierre Patrick er flyttet til Studiestrædet (kan ikke huske den
eksakte adresse, men det er vist et sted mellem 10-20).
Han har et fænomenalt udvalg!
Med den nye adresse har han klart fået danmarks største udvalg i
gummi. Han er tillige en ganske spøjs fætter og det er altid en
oplevelse værd at gå derind. Men for guds skyld!
_Husk_at_vaske_hænder!!_

Hvis du er til tøj i den billigere ende, skal du prøve Latexa Fashion
i Bagerstrædet, de forhandler Latexas produkter til de billigste
priser du finder her i danmark. Desuden er de med de nye ejere også
begyndt at have et bredere udvalg og er blandt andet begyndt at
forhandle Kunzmann.
http://www.kunzmann.com/

Schwartz Mode er ret dyr med Latexa, men han kan have ret gode unikke
ting han får hjem fra england.

Renate Buccone sælger mest det samme udvalg som du finder hos Orion.
http://www.orion.de/

Deres produkter er ikke lavet af verdens bedste gummi og man risikerer
ofte at tøjet let går i stykker - lidt kedeligt da de gerne vil have
pænt betalt for deres ting...

Sidst men ikke mindst, Paradis. De har et pænt udvalg. Bl.a. har de en
del ectomorph. Desværre er butikken med pæne lyse lokaler for ligesom
at differentiere sig fra andre sex-shops. Meget af deres tøj er derfor
stærkt lyspåvirket og sikkert temmeligt mørt...
Vær opmærksom på, at hvis du ser noget der er blevet helt hvidt, er
det ikke sikkert at du kan polere det væk. Meget af deres udvalg har
hængt der i flere år...

Eftersom jeg ikke ved hvad du er ude efter, kan det godt være lidt
svært at råde dig til hvad du skal købe på nettet.

Hvis du bare er ude efter et par simple ting såsom trusser, t-shirts
eller deslige skal du klart besøge latexa
http://www.latexa.dk/

Hvis du har mere specielle ønsker, vil jeg foreslå dig at tage et kig
i "vores" linkbase hos IAR.
http://www.rubberist.net/

Der finder du næsten alt relateret til gummi. Kig under sitelinks og
du vil se en fyldestgørende liste over næsten alle de butikker der er
værd at handle med. Btw er det en dansker der vedligeholder listen:
http://www.mondolatex.com/

Lad være med at finde det første det bedste link på en søgemaskine til
en sex-shop som sælger gummi, for de får næsten allesammen alligevel
alle deres varer fra de samme 2-3 fabrikanter. Det eneste der
adskiller dem er prisen.

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!