Seriøs MC NG
Fra : Søren Møller

Dato : 09-07-02 15:23

Det er da utroligt at et lille surt opstød kan give så meget bræk. Det var
jo egentlig mig der skulle være mut men det er jeg ikke!! Jens U lad det nu
ligge gu' er jeg da ej sur på dig og du har jo undskyldt det du kunne og nu
skal du jo ikke kvitte din Skagentur pga. af det fis her, lad os nu få en
omgang bajere oven på dette!!

Jeg må nok indrømme at NG kunne få mig til at lyde som en kvæulant uden
humor, men der er NG helt gal på den. Det jeg egentlig ville vide var om
man tog NG alvorligt eller ej, men det har jeg vist så rigeligt fået
bekræftet!! Tak for den fine reklame og omtale jeg har fået, jeg vælter
nærmest i mails!!

Så Jens U se nu at få radrenseren startet på fredag og kom til Skagen, så
skal jeg gi' dig en omgang Nordjydsk humor, vi er en flok der nok er der
omkring kl. 14.00.

Med venlig hilsen
Søren Møller
Aalborg

Fra : Jens U

Dato : 09-07-02 22:37

Søren Møller <ynos@get2net.dk> skrev i en
> [...]
nu
> skal du jo ikke kvitte din Skagentur pga. af det fis her, lad os nu få en

Hej Søren (og andre medlæser)

Ok, jeg dummede mig efter din mening og dette har jeg undskyldt
via privat mail.

Et jeg blev meget ked af var de vendinger du brugte og at du valgte at give
mig skideballe i fuld offentlighed end at sende mig en privat mail.

Du valgte så at svare mig gennem denne NG i stedet for en mail eller
opringning, vi kender jo hinanden privat, selv om det ikke er hver dag
vi har snakker sammen på grund af afstanden mellem os.

Jeg har nu så valg at svare dig på samme måde,
da jeg syntes at andre har fortjent at få hele historien i denne
mudderkastning.

Vi har kendt hinanden i over 3 år og da vi havde fælles interesser som MC og
PC kunne vi altid holde samtalen kørende.

Du er en hyggelig kammi at være i selskab med og kan holde festen kørende,
alt i alt en god ven.

Men...... du siger så om mig

(citat)
Jens nu ved jeg jo at du kun gennemlyser NG for at finde noget at hænge
dig i, hvad med selv at bruge det til noget fornuftigt??
(citat slut)

Jeg har været med i d.f.m siden maj 1998 og været trofast læser,
det er så også blevet til over 900 indlæg i d.f.m og d.m.p.m.

Hvor er du ?

Jeg har set de ting du sælger og det er skam fine
og billigt Dainese du sælger og jeg selv køre også
i Dainese som jeg er ud over tilfreds med.
Var jeg til læder havde jeg helt sikker købt en af dig og det ved du godt,
men problemet med Dainese er det er så fandes godt at det ikke
sådan er at slide op.

Held og lykke med dit salg, jeg skal nok undgå at gennemlyse NG for at lægge
en finger på noget for eftertiden, politimand er der ingen der skal kalde
mig.

Selv om du skriver du ikke er sur på mig mere, så tror ikke på det.

Jeg tror ikke at det lige frem kan drikkes væk til træf på toppen,
det er som at blive dolket i ryggen af en man troede man kendte.
Ord kan også slå hårdt.

Nu havde jeg kæmpet i et halv år for at få min ferie til at passe til træf
på toppen og selv om jeg kørte der op tror jeg ikke at lysten til at hygge
sig vil være der og så kan jeg ligeså godt blive hjemme.

Ha et godt træf på toppen

Og Janner, du kan lige sige til Søren at min telefon er åben døgnet rundt
og hvor han kan læse dette indlæg, han er jo ikke så meget her på d.f.m.

Alle andre, bær over med mig,
men Søren ville jo ha det på den måde.

Undskyld, at jeg brugte noget af jeres tid.

Jeg vil stadig være med på en lytter her i d.f.m.
I denne NG kan man lære meget og lære bliver man aldrig for gammel til.

--
Hilsen Jens, HONDA radrenser
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Jørgen Winther

Dato : 09-07-02 23:31

"Jens U" <reveredk@e-box.dkX> wrote in message
> [...]
> på toppen og selv om jeg kørte der op tror jeg ikke at lysten til at hygge
> sig vil være der og så kan jeg ligeså godt blive hjemme.

Nu vil jeg ikke blande mig i jeres interne "fejde", men udefra ser det skete
da ikke så alvorligt ud, at det skulle omstøde gammelt venskab og vælte alle
planer for træf og ferie.

Tag nu afsted - mød hinanden, drik en øl, nej to (giv en hver), og hvis I så
stadig kan huske, at der var et problem, kan I jo så overveje seriøst, om I
vil få det afklaret eller blot smile og glemme episoden.

Det bedste er vel at kunne konstatere, at I begge havde ret og tog fejl på
én gang, og at enhver historie har mindst to sider. Alle konflikter opstår
som følge af, at mindst én af parterne glemmer dette et øjeblik. Det behøver
I da ikke at gøre mere?

> Jeg vil stadig være med på en lytter her i d.f.m.
> I denne NG kan man lære meget og lære bliver man aldrig for gammel til.

Selvfølgeligt - og du vil da også stadig skrive i gruppen? Glæder os til at
høre mere om træffet

--
Jørgen

Fra : Janner

Dato : 10-07-02 08:15

Op med humøret .... op med en pilsner i skagen .... Den der med fjerene og
hønsene tsk. tsk. ..... Ikke mere mudder kastning her .... vi skal jo hygge
os istedet .... Og selvfølgeligt Jense gang i rædrenseren og til Skagen ...
*S* Ellers kommer vi sgu og henter dig .... Om vi så skal trække dig derop i
din nedgravede Skoda *GG*

Hygge

Onkel

Jan

Fra : Pein

Dato : 10-07-02 17:40

"Jens U" skrev ...

> Nu havde jeg kæmpet i et halv år for at få min ferie til at passe til træf
> på toppen og selv om jeg kørte der op tror jeg ikke at lysten til at hygge
> sig vil være der og så kan jeg ligeså godt blive hjemme.

Hvis det virkelig ender med det, så kan du jo kigge ud til mig i det nye hus
i stedet. Du kender vist adressen. Jeg var ikke helt på toppen i søndags, så
der blev ikke nogen Truust tur for mig.

Jeg har ferie de næste 3 uger, og er det meste af tiden ude i huset for at
sætte i stand, og se om haven dur til offroad kørsel.

Mvh. Pein

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-07-02 21:13

"Pein" <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ferie de næste 3 uger, og er det meste af tiden ude i huset for at
> sætte i stand, og se om haven dur til offroad kørsel.

Tjek lige din mail, der er nogen der gerne vil have dig til Nordjylland og
lege på lørdag!

Rittig