Ståltagplader?
Fra : Goofey

Dato : 09-07-02 13:39

Hvad ligger priserne på , for teglstensprofilstålplader?
Længde ca 3.5 meter , bredde ca 1 meter.
Farve , sort.
MVH Goofey

Fra : NoBrain [dk]

Dato : 09-07-02 14:02

Jeg her lige købt et sort ståltag fra Dansk Stålkonstrution (model classic)
til ca. 100 kr pr m2 incl. moms

Mvh. NoBrain

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 09-07-02 14:56

> Jeg her lige købt et sort ståltag fra Dansk Stålkonstrution (model
classic)
> til ca. 100 kr pr m2 incl. moms
>Har lige købt til ca. 64 kr. m2, hos H-T ståltag i Viborg.

Jeg skal også til at kigge på på nyt tag til udhuset - og har også fået H-T
anbefalet.
Men ovenstående priser er det ved indkøb til en garage eller en 4længet gård
?

Jeg skal bruge ca. 300m2 i 2 forskellige længder.

/Anders

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 09-07-02 22:02

I mit tilfælde var det 60 m2. meter.

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 09-07-02 14:14

Har lige købt til ca. 64 kr. m2, hos H-T ståltag i Viborg.