Nummerbestemt ringning + fax
Fra : Michael Jensen

Dato : 09-07-02 11:18

Hejsa

Nu gider jeg ikke lige svømme rundt i tdc's netværk af supportere mere så
jeg prøver lykken her.

Jeg har to numre med nummerbestemt ringning. Det ene skal være til telefon
og det andet til fax.

Hvordan instiller man ringetonen på de to numre? På sit udstyr eller hos
TDC?

Hvordan skal ringetonen indstilles til fax-numret for at det funger best?

Nogen der ved hvordan man indstiller en "Ricoh Aficio 200" med hensyn til
hvilken ringetone den skal reagere på og hvilke den skal lade pacere?
Manualen skriver intet om dette, så evt. skal man have en tekniker ud og
gøre det, hmm?

Michael Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-07-02 12:12

"Michael Jensen" <michael@ogj.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan instiller man ringetonen på de to numre? På sit udstyr eller
hos
> TDC?

Man har kun begrænset mulighed for at vælge ringetone på de to numre,
men så længe det er analog telefoni så foregår det centralt.

Fra : Peter Mejer

Dato : 09-07-02 13:06

> [...]
> hvilken ringetone den skal reagere på og hvilke den skal lade pacere?
> Manualen skriver intet om dette, så evt. skal man have en tekniker ud og

Jeg har tilladt mig at svare Michael privat, så i løbet af kort tid, skulel
hans problem være løst.

Venlig hilsen

Peter