Andet multimedie
bentjuul 3670
Scanner software Art-scan Pro
Fra : Nielsen

Dato : 09-07-02 11:14

Hej i gruppen

Er der nogen der har erfaring med scanner softwares Art-scan Pro?
Jeg har en HP scanjet 7400c på XP home edit. med twain support.
Det medfølgende software har stor begrænsning, bla. ingen farver
styring. icc profiler mm.dårlig descren osv.
Jeg faldt så over Art-scan Pro http://www.scanhelp.com/ det har
alle de mangler jeg savner ved HPs software.
Hvis der skulle være andre programmer vil jeg også gerne have tip og link.

På forhånd tak.

Mvh
Ole...........

Fra : Madsen

Dato : 09-07-02 16:19

Nielsen skrev:

> Er der nogen der har erfaring med scanner softwares Art-scan Pro?

Ikke med Pro-udgaven, men jeg har i mange år brugt Art-scan på Win95 og
98. Desværre var den version jeg havde ikke kompatibel med Win2000 og
XP, så jeg har ikke Art-scan installeret lige pt. Det er ellers et
rigtig godt scannerprogram og jeg kunne ikke forestille mig at Pro-
versionen er ringere. Nok snarere tværtimod.

Madsen.