Med hvad skal man polere chrome udstødning~
Fra : Michael Hjorth Ander~

Dato : 09-07-02 10:45

Hej !

Hvad skal man polere chrome med ?
Min chrome udstødning er ved at være lidt mat. Jeg vil gerne have den
skinnende blank igen. Men jeg vil nødig bruge noget hidsig skrammel der får
det hele til at skalle af.
Håber i har nogle gode råd, det plejer i at have.

Mvh Michael
GSF 600 S

Fra : Janner

Dato : 09-07-02 11:04

> Håber i har nogle gode råd, det plejer i at have.
>
> Mvh Michael
> GSF 600 S

Autosol ..... og knofedt så kommer den at ligne 24 karats natpotte blik igen
*S*

Hygge

Onkel Jan

Fra : Martin Withus

Dato : 09-07-02 11:31

> Autosol ..... og knofedt så kommer den at ligne 24 karats natpotte blik
igen

Autosol er super, meeen man skal lige passe lidt på med at anvende det på fx
chrome udstødninger - i hvert fald hvis de er rimelige pæne uden rust og
ridser. Jeg blev anbefalet at bruge det overalt på mit chrome, hvilket har
resulteret i, at mine udstødninger nu er ridset
Tror sku Autosol er FOR effektivt på sådanne steder... Hvad man ellers skal
bruge ved jeg faktisk ikke, men har hørt om et produkt der vist hedder
"WonderChrome" eller noget i den retning.

Later
Martin@DragStar

Fra : Mads Lund

Dato : 09-07-02 11:33

> [...]
> bruge ved jeg faktisk ikke, men har hørt om et produkt der vist hedder
> "WonderChrome" eller noget i den retning.

Jep, jeg ved Caps forhandler det, og det slår autosol med flere længder
(ihvertfald på alu)

Mads Lund
Ninja9RT poleret style

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 09-07-02 12:17

"Martin Withus" <Martin@NoeRD.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruge ved jeg faktisk ikke, men har hørt om et produkt der vist hedder
> "WonderChrome" eller noget i den retning.

Autosol ridser ikke. ( IMHO)

Men hvis du ikke har vasket emnet grundigt først eller har brugt en snavset
klud (sand, støv)
så bliver den ridset. Men det er ikke autosol'ens skyld

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)

Fra : Jesper Liljekrans

Dato : 04-08-02 00:02

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> wrote in message
test

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 15-07-02 17:14

> [...]
> bruge ved jeg faktisk ikke, men har hørt om et produkt der vist hedder
> "WonderChrome" eller noget i den retning.

Du tænker nok på Chrome-magic.
det fås også til aluminium, det hedder alu-magic.
Det virker fint uden at ridse, men kræver meget knofedt.

--
Jesper Hvalsøe
GS 750

Fra : Eddy Folder

Dato : 09-07-02 12:12

Var der ikke engang en tråd om dette ???

Jeg mener at i KBH.(I nærheden af sjælør station) lå en Harley forhandler
som havde noget der var rigtigt godt.. Navnet kan jeg desværre ikke huske,
men hvis du bor i nærheden, så kan du jo lige kikke engang forbi der..

Eddy F.

Fra : Henning

Dato : 09-07-02 14:54

> Hvad skal man polere chrome med ?
> Min chrome udstødning er ved at være lidt mat.

> GSF 600 S

Har den ikke udstødning helt i rustfri?

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : Jens Bering

Dato : 16-07-02 21:58

Fordelen ved at pudse sin crome-udstødning er at jo flere gange man pudser
den op så den står flot - desto færre gange behøver man at pudse den -
tilsidst blir den nemlig helt mat (matheden er jo et udtryk for mange
tusinde småridser samlet tæt) (Autosol er et ganske, fortrineligt produkt
til dette - tro mig)

Hvis man skal pudse så puds med lakforsejler eller enjoy Livgarden..

Hilsen JB

Som pudsede sin XJ'er's potte 2 gange dagen efter den blev køb og dagen før
den blev solgt!