Køretur idag - tirsdag
Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 09-07-02 10:30

Endelig, endelig ordenligt mc vejr de sidste 14 dage har sq været noget
kedelige. Hver gang jeg kigger ud af vinduer tænker jeg "bare vent til jeg
får fri - så skal Thundercat'en sq godt nok luftes !".

Men hvor skal man køre hen ? Som den ensomme mc-cyklist jeg er, ville jeg jo
gerne finde nogle andre at følges med. Jeg checkede derfor www.dkmc.dk, og
yep der er noget der hedder "MC Tirsdag" - og det er jo idag - dejligt

meeen http://www.mc-tirsdag.subnet.dk/ er nede, så nu bliver jeg lidt bange
for at "MC Tirsdag" ikke længere findes. Er der nogen der ved om det
stadigvæk eksisterer ? Er det kun et "sparke dæk og høre røverhistorier"
arrangement eller køres der også en fællestur ?

--
Henrik
Thundercat, der trænger til at komme ud at rulle

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-07-02 12:40

"Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk> wrote in message
> [...]
> stadigvæk eksisterer ? Er det kun et "sparke dæk og høre røverhistorier"
> arrangement eller køres der også en fællestur ?

Jeg tror faktisk godt at du kan være heldig at finde nogen at køre med hvis
du bor i nærheden af Lanjelinie. Så kører du bare derud efter kl. 17 og så
er der garanteret nogle der gerne vil med ud og køre en tur

Hilsner,

Tony
Divvy '01
http://www.divvy.dk