OKAY vi kan godt at være anonyme - men det~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-07-02 10:06

af mig selv.

http://www.gylling.net/hh-klasse-502-04/hh.html

Jeg ved godt det ikke har meget med Mac at gøre, men vi diskutere jo
ofte også cykler, mad og andre emner.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 09-07-02 10:24

> af mig selv.
>
> http://www.gylling.net/hh-klasse-502-04/hh.html

Den eneste forske er du i dag bruger firkantede briller!
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-07-02 10:33

On 9.7.2002 11:05, in article 1ff1w3i.1f80ofqjc9ze0N%jesper@gylling.net,
"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote:

> af mig selv.
>
> http://www.gylling.net/hh-klasse-502-04/hh.html
>
> Jeg ved godt det ikke har meget med Mac at gøre, men vi diskutere jo
> ofte også cykler, mad og andre emner.

Ha ha --> Hvad angår hårpragten, så se her:

<http://david.blangstrup.dk/hairytimes.html>

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-07-02 17:05

In article <B9507A71.2215C%david@blangstrup.dk>,
David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Ha ha --> Hvad angår hårpragten, så se her:

Enhver svigermors drøm.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 09-07-02 17:29

> Enhver svigermors drøm.

Kan man ane en misundelse mellem linjen?

Men hva pokker jeg har sgu også et problem:
<http://homepage.mac.com/mta/Mich.jpg>
Og det er ikke håret!
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-07-02 17:44

In article <1ff2g8p.96io918r4uo0N%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Kan man ane en misundelse mellem linjen?

Med to stk svigemødre har jeg vist mit på det tørre.

> Men hva pokker jeg har sgu også et problem:
> <http://homepage.mac.com/mta/Mich.jpg>
> Og det er ikke håret!

Havde du lige fået fi**e da billedet blev taget?

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 09-07-02 18:30

> Med to stk svigemødre har jeg vist mit på det tørre.

Det havde jeg da helt glemt.

> Havde du lige fået fi**e da billedet blev taget?

Hmmm, det ku jo være forklaringen på engangsfornøjelserne.
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-07-02 18:38

In article <1ff2j9t.kfj9v9uu7zxeN%mta@mac.com>,
mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote:

> Det havde jeg da helt glemt.

Tisk.

> Hmmm, det ku jo være forklaringen på engangsfornøjelserne.

Så længe det er et "efter" billede og ikke et "før" billede, går det jo
nok.

Fra : Per Madsen

Dato : 09-07-02 17:14

> af mig selv.
>
> http://www.gylling.net/hh-klasse-502-04/hh.html
>
> Jeg ved godt det ikke har meget med Mac at gøre, men vi diskutere jo
> ofte også cykler, mad og andre emner.

Har du friseret dig med en hjulpisker???
--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-07-02 19:09

On Tue, 9 Jul 2002 11:05:56 +0200,
> af mig selv.
>
> http://www.gylling.net/hh-klasse-502-04/hh.html
>
> Jeg ved godt det ikke har meget med Mac at gøre, men vi diskutere jo
> ofte også cykler, mad og andre emner.

du ligner jo dig selv

--
venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... <icq:13138233>

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?