Er der nogle som skal fra Göteborg til Dan~
Fra : Freedom

Dato : 09-07-02 07:00

Og kan tage en gave med til mig derfra, jeg bor i Århus men det ville være
okay med et andet sted i Danmark, helst midjylland, i denne uge eller næste
uge!

I får selvføgelig betaling for det!

Email mig:
jannice@Gratiz.zzn.com

MVH

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-07-02 15:47

Freedom <freedom@hotmail.com> wrote:

> [...]
> okay med et andet sted i Danmark, helst midjylland, i denne uge eller næste

Tror du ikke den elg bliver køresyg undervejs ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Freedom

Dato : 09-07-02 16:27

> Tror du ikke den elg bliver køresyg undervejs ?

Kære Jesper, det findes der råd for;)

Fra : Jesper Christensen

Dato : 09-07-02 16:10

Freedom vrøvlede

> Og kan tage en gave med til mig derfra, jeg bor i Århus men det ville
> være okay med et andet sted i Danmark, helst midjylland, i denne uge
> eller næste uge!

Vaskepulver?

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!

Fra : Freedom

Dato : 09-07-02 16:26

Ej hvor er i da søde...hmm...;))))

Nej det er faktisk en kat!!!

Undskyld jeg trængte mig på!!!

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-07-02 16:29

Freedom <freedom@hotmail.com> wrote:

> Ej hvor er i da søde...hmm...;))))
>
> Nej det er faktisk en kat!!!
>
> Undskyld jeg trængte mig på!!!

Som Jan Gintberg siger - det kan man da ordne med 2 stk. 7'er
hagl......................

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Freedom

Dato : 09-07-02 17:30

> Som Jan Gintberg siger - det kan man da ordne med 2 stk. 7'er
> hagl......................

Ja eller som han også siger...skyd dig selv i hovedet først, prøve så at se
om du efterfølgende kan ramme katten kan du det så får du ekstra point!

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 09-07-02 17:03

"Freedom" skrev i en meddelelse...
> Nej det er faktisk en kat!!!

Må man så'n uden videre indføre en kat fra Sverige til Danmark?

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : Freedom

Dato : 09-07-02 17:28

> Må man så'n uden videre indføre en kat fra Sverige til Danmark?

Nej, der skal være en godkendt helbredstest, som er er og den er vacc. Men
lige meget jeg prøver et andet sted;)))

Det faldt vist ikke i god MuldJord;))

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 09-07-02 18:51

> Nej, der skal være en godkendt helbredstest, som er er og
> den er vacc. Men lige meget jeg prøver et andet sted;)))
>
> Det faldt vist ikke i god MuldJord;))

Jeg spurgte af ren og skær nysgerrighed. Synes din forespørgsel
er ok, og jeg håber da virkelig, at du får katten sikkert til
Danmark. Kunne det ikke ordnes ved en aftale med Stena Line, som
besejler Göteborg - Frederikshavn, hvorved du blot selv skal
hente katten i Frederikshavn?

Fra : Freedom

Dato : 09-07-02 19:44

> [...]
> Danmark. Kunne det ikke ordnes ved en aftale med Stena Line, som
> besejler Göteborg - Frederikshavn, hvorved du blot selv skal

Se det var jo en ide jeg ikke havde tænkt på;))) ´Det vil jeg prøve;) Se så
kom der alligevel noget godt ud af det;) Ellers tager jeg selv turen;)

Tak!