info om CZ 180
Fra : Buck

Dato : 08-07-02 22:06

Det lykkedes mig aldrig at få fat i noget materiale om min regnvejrscykel CZ
180ccm. Produktionsår 1996.
De sædvanlige kilder (diverse boghandlere) kunne ikke ryste op med noget...

Alt har interesse, værkstedsbøger, generelle beskrivelser om 1-cylindrede
motorer i den størrelse, diagrammer, microfilm m.m.

Det er jo rart at ha ved hånden, så man ikke skal gætte sig frem hver gang
dyret fejler et eller andet...

Nogen ideer? Tips?

Nej, Haynes og Clymer dækker ikke denne tjekkiske cykel...
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Jørgen Winther

Dato : 08-07-02 23:23

"Buck" <buck@sol.dk> wrote in message
> [...]
> motorer i den størrelse, diagrammer, microfilm m.m.
>
> Det er jo rart at ha ved hånden, så man ikke skal gætte sig frem hver gang

Prøv at ringe til Birgers Bilbøger, se nummeret på
http://www.danbbs.dk/~bbb/.

Ham Birger, han kan finde noget på de fleste modeller, typisk artikler i
tidsskrifter o.lign.

--
Jørgen

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 09-07-02 04:43

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at ringe til Birgers Bilbøger, se nummeret på
> http://www.danbbs.dk/~bbb/.
> --
> Jørgen

Og hvis han ikke har det, så prøv Køsters Motorboghandel APS, Østergade 9,
8900 Randers. Tlf. 8642 6613 og Fax 8642 0813

Ellers kender jeg ikke flere.

hamselv herfra