stjålet mobiltelefon og forsikring
Fra : Kasper

Dato : 08-07-02 21:38

Hej

Nu var jeg så uheldig at få stjålet min mobiltelefon den anden dag i
udlandet.
Nu er det sådan at jeg har købt den igennem en lille enkeltmadsfirma jeg
driver ved siden af studierne.
1. Dækker min almindelige indboforsiking? Eller skulle jeg havde haft tegnet
en speciel firmaforsikring?

2. Og er der noget om at jeg skulle have haft råbt 'Stop Tyven' eller det
kun ved smykker og kontanter?

- Kasper

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 08-07-02 21:49

"Kasper" <kasper@ostenfeld.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> 1. Dækker min almindelige indboforsiking? Eller skulle jeg havde haft
tegnet
> en speciel firmaforsikring?

Har du købt den i din virksomhed og afskrevet den i samme.....skal der
tegnes en speciel forsikring.

Hr. Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 09-07-02 08:27

Kasper <kasper@ostenfeld.dk> skrev:

> Hej
>
> Nu var jeg så uheldig at få stjålet min mobiltelefon den anden dag i
> udlandet.

Du må forklare, hvordan det skete.

> Nu er det sådan at jeg har købt den igennem en lille enkeltmadsfirma jeg
> driver ved siden af studierne.

Er det så privat indbo?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Sverre Stokke

Dato : 09-07-02 20:02

kasper@ostenfeld.dk writes:
>2. Og er der noget om at jeg skulle have haft råbt 'Stop Tyven' eller det
>kun ved smykker og kontanter?

Så er det vist ran og ikke tyveri.

Hilsen Sverre.