Start et program fra en Intranetside ?
Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 08-07-02 19:36

Jeg vil gerne kunne starte ex. Word fra en intranet side - kan godt få et
link til at virke, men så kommer den dialogboks hvor man skal vælge "gem"
"kør" "anuller" jeg ønsker at starte programmet uden spørgsmål.

Jeg er godt klar over at jeg også kan afvikle andre ting hvis funktionen åbn
slås fra.

Nogle idér ??

--
JeHj >>>Hjørring<<<
jehj99@mail1.stofanet.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-07-02 03:11

Du kan bruge en ActiveX control til dette (kun IE).
F.eks. kan du lede efter IntraLauncher som virker fint.

Fra : Ronni Westh Nielsen

Dato : 09-07-02 06:12

Om hvor kan man så finde sådan en fætter henne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-07-02 17:18

Aldrig prøvet en søgemaskine før? Du burde prøve, det er ikke spor
svært.
Følg dette link så er søgningen gjort for dig:
http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=intralaunch&btnG=Google+Search

Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 09-07-02 21:40

Problemet løst med et script og frakobling af diverse activeX under
sikkerhed slået fra under intranet.
Dog kan jeg ikke starte Winword olign. direkte, men det virker ved
henlisning til et link på skrivebordet.
7 kabale og notepad starter direkte.

Tak for hjælpen.

JeHj >>>Hjørring<<<