Problemer med i GTA 3 Mission Payday for R~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 08-07-02 18:20

Hej,
Jeg har problemer med ovenstående, hvor man skal kontakte en korrupt betjent
ved navn Ray.
Jeg skal køre til nogle telefoner med lynets hast. Den første finder let.
Den 2. telefon kan jeg ikke finde
selvom jeg stopper lige ved markeringen på kortet og kan tydeligt høre
telefonen. Hvor er den? Forhåbentlig
er det ikke - endnu - en grafikfejl i det efterhånden lidt frustrerende
spil.

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Mogens

Dato : 08-07-02 19:18

On Mon, 8 Jul 2002 19:20:01 +0200, "Rasmus Bertelsen"
<rasmusbertelsen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>telefonen. Hvor er den? Forhåbentlig
>er det ikke - endnu - en grafikfejl i det efterhånden lidt frustrerende

Den bommert lavede jeg også.

Der hvor den anden telefon er, er der vist flere levels og
du er sikkert havnet nede i "kælderen". Prøv oppe på
gaden istedet for. Der er vist en rampe lige i nærheden.

mvh Mogens

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-07-02 20:28

Mogens skrev:

> Der hvor den anden telefon er, er der vist flere
> levels og du er sikkert havnet nede i "kælderen".
> Prøv oppe på gaden istedet for. Der er vist en rampe
> lige i nærheden.

Ellers en fed mission med Die Hard 3-feel. Jeg nåede sidste telefon med
to sekunder tilbage.

--
Mvh. Peter
"Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen."

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 08-07-02 20:37

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> du er sikkert havnet nede i "kælderen". Prøv oppe på
> gaden istedet for. Der er vist en rampe lige i nærheden.

Jeg er oppe på gaden. Er det inde i selve parken eller hvad?

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Trickysparrow

Dato : 08-07-02 21:14

> Jeg er oppe på gaden. Er det inde i selve parken eller hvad?

Er det ikke omme på den vej med broen over til den 3 ø den ud mod vandet.

Martin.

Fra : Trickysparrow

Dato : 08-07-02 21:21

"Trickysparrow" <martin@nospam-plakaten.dk> wrote in message news:3d29f285$0$16831$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Er det ikke omme på den vej med broen over til den 3 ø den ud mod vandet.
>
> Martin.

Har lige lagt et pic i dk.binaer.

Martin.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 09-07-02 18:34

Rasmus Bertelsen,

> Jeg skal køre til nogle telefoner med lynets hast. Den første finder let.
> Den 2. telefon kan jeg ikke finde
> selvom jeg stopper lige ved markeringen på kortet og kan tydeligt høre
> telefonen. Hvor er den?

Havde det samme problem og fandt ud af, at telefonen er på den anden siden
af bygningen. Du skal altså om på den anden side og så vil du finde den.

>...lidt frustrerende spil.

You've seen nothing yet . Nogle missioner vil virkelig få din hjerne til
at udtænke alternative løsninger .

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
Nickname: Tyranno