Warcraft 3 Installations problemer!
Fra : Dopedog

Dato : 08-07-02 17:54

Efter jeg har installeret Warcraft 3 og trykker på:
PLAY WARCRAFT 3 (eller hvad der nu står) blinker skærmen et par gange
hvorefter der enten bliver sort skærm ELLER så kommer der en boks med
"war3.exe har udført en udlovlig handling o.s.v."

Der bliver så lavet en mappe i Warcraft 3 biblioteket der hedder ERROR og
inde i den ligger der en txt fil hvori der står:

==
Warcraft III (build 4448)

Exe: C:\Games\Warcraft III\war3.exe
Time: Jul 8, 2002 6:43:51.330 PM
User: Ronnie Sørensen
Computer: RONNIE

This application has encountered a critical error:

FATAL ERROR!

Program: C:\Games\Warcraft III\war3.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:77F5310F

The instruction at '0x77F5310F' referenced memory at '0x00100010'.
The memory could not be 'written'.

Stack Trace (Using DBGHELP.DLL)

**** Couldn't load DBGHELP.DLL, error: 998

Min computer:

P-III 1,1 Ghz
256 MB ram
S3 ProSavage 16 MB Grafikkort

Hvad kan der være galt?

-Ronnie

Fra : Steffen

Dato : 08-07-02 21:12

Har du prøvet at geninstallere det?

--
Sincerly / Mvh. Steffen

Fra : Dopedog

Dato : 08-07-02 23:54

5-6 gange efterhånden :-\

-Ronnie

Fra : asm

Dato : 09-07-02 10:00

> [...]
> Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:77F5310F
>
> The instruction at '0x77F5310F' referenced memory at '0x00100010'.

"mener" at det er et grafikproblem, hent/installer først den nyeste
driver til dit grafikkort og hent derefter dx 8.1 fra microsoft og
instaler den (også selv om du allerede har den).

det er også muligt at det er et problem med lydkort, du kan evt prøve at
sætte hardware accelerationen et hak ned på dit lydkort under "egenskaber
for multimedia" i "kontrolpaneler"

Fra : Dopedog

Dato : 09-07-02 14:43

> [...]
> sætte hardware accelerationen et hak ned på dit lydkort under "egenskaber

Ok jeg opdaterede grafikkorts driverne og geninstallerede Directx 8.1 og nu
kan jeg i det mindste komme ind i spillet og spille Custom Game men IKKE
spille Campaign ...hvis jeg vælger Campaign og så enten Tutorial (eller hvad
den hedder) eller Humans mission (eller whatever den nu hedder :)) så kommer
den frem med "FATAL ERROR" eller "WAR3.EXE HAR UDFØRT EN ULOVLIG HANDLING"
..... skal man virkelig ha et VooDoo 4 grafikkort for at spille Warcraft 3
eller ... ?

-Ronnie

Fra : Martin K

Dato : 09-07-02 15:07

Dopedog wrote:
> [...]
> "WAR3.EXE HAR UDFØRT EN ULOVLIG HANDLING" .... skal man virkelig ha
> et VooDoo 4 grafikkort for at spille Warcraft 3 eller ... ?

Med den maskine du har tror jeg nu heller ikke jeg synes at dit gfx-kort
passer perfekt ind i sammenhængen. Skal du have nyt, er det billigste jeg
kunne støve op - der samtidig kan en smule 3D. De er begge med GeForce 2
chips, men bestemt ikke de hurtigste, men dog bedre end et Savage...

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364847996
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364847999

--
Martin K

Fra : Tinky Winky

Dato : 09-07-02 19:19

> [...]
kommer
> den frem med "FATAL ERROR" eller "WAR3.EXE HAR UDFØRT EN ULOVLIG HANDLING"

Prøv at køre "dxdiag" og kør igennem alle testene.

> .... skal man virkelig ha et VooDoo 4 grafikkort for at spille Warcraft 3
> eller ... ?

Findes VooDoo 4 overhovedet? I hvertfald er Voodoo kortene forældede,
firmaet findes ikke mere, de er overtaget af Nvidia.

Fra : Dopedog

Dato : 09-07-02 20:27

> Prøv at køre "dxdiag" og kør igennem alle testene.

Har jeg prøvet :-\

Fra : SirWheels

Dato : 09-07-02 19:58

> [...]
> .... skal man virkelig ha et VooDoo 4 grafikkort for at spille Warcraft 3
Måske er dit cdrom begyndt at læse dårligt.... køb et nyt *S*

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Dopedog

Dato : 09-07-02 20:27

> Måske er dit cdrom begyndt at læse dårligt.... køb et nyt *S*

Har prøvet både på DVD drevet og brænderen så det kan ikke være derfor

-Ronnie

Fra : JH

Dato : 10-07-02 09:31

Dopedog wrote:

> Har prøvet både på DVD drevet og brænderen så det kan ikke være
> derfor

Kan også være en fejl WC3-cd'en.
Har du prøvet at installere på en anden maskine?
Hvis det heller ikke virker her, må du gå tilbage
hvor du købte spillet og få det byttet.
Hvis det virker på den anden maskine, må du
have et eller andet specielt installeret hos dig -
og så er der kun een vej, nemlig udelukkelsesmetoden.

JH

Fra : Dopedog

Dato : 10-07-02 11:51

Jeg har ikke rigtig andre maskiner jeg kan prøve det på ..
Så det bliver også lidt svært ... jo min mors gamle 500 Mhz ..

Nå jeg prøver sku selvom det nok heller ikke kan der

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : JH

Dato : 10-07-02 12:37

Dopedog wrote:
> Jeg har ikke rigtig andre maskiner jeg kan prøve det på ..
> Så det bliver også lidt svært ... jo min mors gamle 500 Mhz ..
>
> Nå jeg prøver sku selvom det nok heller ikke kan der

Har du ingen venner med en pc?

JH

Fra : Dopedog

Dato : 10-07-02 16:33

> Har du ingen venner med en pc?

Jo - men ingen der bor i nærheden af mig!

-Ronnie

Fra : Dopedog

Dato : 09-07-02 20:26

Dammit efter jeg geninstallerede kan jeg IGEN ikke engang starte det op nu

Og jeg troede mit grafikkort var 16 MB men jeg har fundet ud af at det er 32
MB så det burde da kunne køre, gjorde det ik?

-Ronnie

Fra : Dopedog

Dato : 12-07-02 10:30

Ah ... efter jeg geninstallerede Windows XP så duer det nu

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,