MAMA/Mame Lukketid
Fra : Thor

Dato : 08-07-02 17:33

Hvor lang tid siden er det at www.mama.net, eller hvad det www.mame.net er
lukket, eller har siden fået en anden adresse

Fra : jørgen

Dato : 08-07-02 19:10

www.mame.net er da ikke lukket har lige været inde på den
dog er det blevet svært at finde roms til mame
der er blevet lukket for download på mame.dk

Fra : DWM

Dato : 08-07-02 19:36

"jørgen" <christiansen@has.dk> skrev i en meddelelse
> www.mame.net er da ikke lukket har lige været inde på den
> dog er det blevet svært at finde roms til mame

Tidligere kunne jeg ikke komme i kontakt med serveren
Den er dælme osse langsom nu.

> der er blevet lukket for download på mame.dk

Se det var jeg ikke lige klar over. Jeg er ikke til Mame :)

/Kenneth Iversen

Fra : DWM

Dato : 08-07-02 19:38

Henter forøvrigt fra mame.dk lige nu....hmmm....

/Kenneth Iversen

Fra : DWM

Dato : 08-07-02 19:43

Ok det er ROM´ne der er fjernet :)
Det var en Emu jeg hentede.

/Kenneth Iversen

Fra : asm

Dato : 08-07-02 20:22

> Ok det er ROM´ne der er fjernet :)
> Det var en Emu jeg hentede.

et godt tip er at prøve i alt alt.games.mame de plejer at have en fin
service hvor man kan købe et komplet sæt mame roms for 7cder (det det
fylder) + ca 5£ til porto, dvs uden at de skal tjene penge på det.

(http://www.tombstones.org.uk/burners.php)