"Vent venligst..."
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 08-07-02 12:26

Halløjtaler

Jeg har en form, hvis output skal vises i et popup-vindue.

Til dette formål har jeg lavet et lille javascript, som skal kaldes med tre
parametre: En URL og bredde og højde. Det bliver til en form defineret ved
følgende:

   <form method="post" action="php-script" onsubmit="javascript:
   openwindow('url', 800, 600)" target="navn på popup-vindue">
   </form>

Mit problem er så, at jeg gerne vil have en "vent venligst..."-tekst til at
stå i popup-vinduet indtil php-scriptet er klar med sit output. Hvis jeg
bare lader url-parameteren pege på en statisk HTML-side med den ønskede
tekst, så når denne aldrig at blive vist - der vises bare en blank side
indtil outputtet fra PHP er klar.

Kan jeg på en eller anden måde få det til at virke?

Mvh.
/Thomas

Fra : find clausen

Dato : 10-07-02 08:27

On Mon, 8 Jul 2002 11:25:56 +0000 (UTC), Thomas
Lindgaard <thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk>
wrote:

> Halløjtaler

> Kan jeg på en eller anden måde få det til at virke?

Hvad med et baggrundsbillede med teksten ... ?
Det bruger jeg selv.

--

find clausen
http://www.photopress.dk/

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 10-07-02 10:31

find clausen <noreply@nospam.com> wrote in

> Hvad med et baggrundsbillede med teksten ... ?

Det ville i og for sig også være fint - mit problem er at den ikke viser
siden med "vent venligst..." indtil søgesvaret er klar. Det nye vindue
bliver åbnet, men det er bare blankt indtil php-scriptet afleverer sig
output :(

Mvh.
/Thomas