Exchange: åbne anden persons kalender ved ~
Fra : -Jens-

Dato : 08-07-02 12:04

Hej NG

Når man benytter Outlook 97 mod en Exchange server, kan man åbne en anden
persons kalender under "filer/åbn" osv.

Hvordan kan jeg få outlook til automatisk at åbne en anden persons kalender
ved start. Outlook ligger i Start-mappen.

mvh
Jens

Fra : Peter1969

Dato : 09-07-02 09:58

Meget enkelt:

Åben de kalendere som skal vises ved opstart. Gå i din EGEN outlook og vælg
"Afslut og log af" (OL2000). (du skal ikke lukke de andre kalendere først!)

Åben derefter outlook igen, outlook vil derefter åbne de kalendere som var
åbnet sidst automatisk.

Ovenstående virker i OL2000, så mon ikke at det også virker i OL97 ?

Fra : -Jens-

Dato : 09-07-02 12:18

Tak for hjælpen.

Jens