Rep. af lynlås i læderdragt part II
Fra : Janner

Dato : 08-07-02 11:33

Det kan sgu da ikke passe at man ikke kan finde at seriøst sted til at få
reprareret sin lynlås i sin Daineese dragt .....
De par steder der kom frem via en tidligere post fra undertagnede ... tsk
tsk der skal jo ligesom være af en ordentlig kvalitet der kan matche den
originale kvalitet fra Daineese. Mener engang der lå noget på Frederiksberg
.... men kan sgu ikke finde det.....

Kom så gutter

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk
CBR929 nu med service pack 2 installeret .... billeder kommer snart på bin
motor

Fra : AW på TRX

Dato : 08-07-02 12:06

> Mener engang der lå noget på Frederiksberg
> ... men kan sgu ikke finde det.....
>
> Kom så gutter

Lynlås centralen ved krydset Godthåbsvej / Falkoner Allé (næsten) ??

Hvis du skal have en ny i, så få en skomager til at sy skidtet i igen. Det
er det bedste bud på nogen der kan og har maskinerne til det.

Skiftede selv en lynlås (den ned foran) i min gamle læderdragt. Min stakkels
mishandlede symaskine måtte give op, men efter tre aftener med en lædernål
og en tang til at presse/hive nålen igennem læderet med, lykkedes det at få
den i, og den holdt da i resten af dragtens levetid (3 - 4 år ).

Allan
TRX 850
- nu i textil jakke.

Fra : Christian Berggreen

Dato : 08-07-02 12:29

> Lynlås centralen ved krydset Godthåbsvej / Falkoner Allé (næsten) ??

Jeps, det er rigtigt og de syer også lynlåsen i for dig, og tager et par
hundrede for det. Jeg har fået en syet i en Dainese-jakke, og det blev
udmærket...

mch.

Christian
VTR1000 Firestorm

Fra : Janner

Dato : 08-07-02 12:52

¨Hey,

Syntes sgu ikke rigtigt jeg kan finde noget på dem ..... nogen der har en
mail adresse til dem eller en web side måske *S*

Hygge

Jan

Fra : AW på TRX

Dato : 08-07-02 13:07

Lynlåscentret
Falkoner Allé 72, st.
2000 Frederiksberg
Tlf: 35 35 68 15

Allan
TRX 850

Fra : SLP/JM

Dato : 08-07-02 13:20

Lynlås centralen er lukket så vidt jeg ved, men prøv dansk mc skind
på søborg hovedgade.

Jesper

Fra : Janner

Dato : 08-07-02 14:39

"SLP/JM" <MADCAT@c.dk> skrev i en meddelelse news:agc04n$9e1$1@sunsite.dk...

> Lynlås centralen er lukket så vidt jeg ved, men prøv dansk mc skind
> på søborg hovedgade.
>
> Jesper

Øv Dansk MC skind virker meget useriøse .... efter nogen mail'en frem og
tilbage kom vi endeligt til at de ville sy en plastic lynlås i .... Gjorde
udtrykkeligt klart fra starten at lynlåsen skulle være som den originale
Dainese kvalitet ..... Så nej de dur sgu ikke ..... øv

Jan .... på job suuk og der regner

Fra : Armand

Dato : 08-07-02 22:34

Janner <jan@askme.com> skrev i en news:agc4mt$n8v$1@sunsite.dk...

> [...]
originale
> Dainese kvalitet ..... Så nej de dur sgu ikke ..... øv

Min gamle Dainese Testa (den med "køterhovedet" på ryggen), hvormed jeg
tilbagelagde ca.100.000 km på 900'eren, samt sammenlagt 6 RR sæson'er
på RGV'en, var samlet i livet med en af de der spiralsnoede-plastic
lynlåse!
Udover at jeg nogle gange fik foeret i klemme, deraf mindst to gange
kritisk, kom den aldrig til det punkt hvor den stod af. Til sagen hører
at jeg altid har af/i -klædt mig den i to dele

Så de billige spiralsnoede plast-lynlåse behøver ikke være synonymt med
dårlig kvalitet - Faktisk regner jeg dem for betragteligt bedre til at
blive knækket under brug!

--
Armand.

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 15-07-02 17:03

"Janner" <jan@askme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tsk der skal jo ligesom være af en ordentlig kvalitet der kan matche den
> originale kvalitet fra Daineese. Mener engang der lå noget på

Jeg indleverede min til forhandleren (Mogens Pedersen) så sendte de den ned
til Dainese for at få den repareret.
Nu venter jeg spændt på at få den igen.

--
Jesper Hvalsøe