Gode begynder stævner i Traitlon
Fra : Mogens Henckel

Dato : 08-07-02 09:58

Hejsa

Jeg er begyndt at træne triatlon og kunne godt tænke mig at prøve en
konkurrence...kan du evt anbefale et godt begynder stævne ?

mvh
Mogens@henckels.dk

Fra : Rundude

Dato : 08-07-02 10:50

hejsa!
det fede ville jo være hvis du skrev llidt om hvilke(n) distance(r) du ville
prøve....

mvh Rundude

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 12-07-02 12:26

"Mogens Henckel" <mogens@henckels.dk> wrote in message news:<agbk6u$25nk$1@news.cybercity.dk>...

> Jeg er begyndt at træne triatlon og kunne godt tænke mig at prøve en
> konkurrence...kan du evt anbefale et godt begynder stævne ?

På Dansk Triathlonforbunds hjemmeside http://www.dtrif.dk er der en
stævnekalender, hvor du kan finde stævner i dit lokalområde. Selv har
jeg gode erfaringer med stævnet i Ishøj (som desværre er aflyst i år).
Stævnerne i Køge har også et godt ry.

- Mikkel