Cd 750f1
Fra : Stones_TM

Dato : 08-07-02 09:14

Endnu, en lille historie om min cb 750 f1

Igen tog jeg ud og kiggede på det elektriske system, fik en elspade jeg
kender til at måle lednings nettet igennem, og alt var fint (lige med
undtagelse af at det gamle blink Relæ blev ca 400 C varmt og fik mit batteri
til at koge (vi Fandt FEJLEN, Jubbbiiiii)
efter at have sat alle ledninger på Plads skulle det, være.. Så jeg fik
startet dyret, og minsanten, sikringen sprang ikke.. jeg triller stille og
roligt ned af vejen gasser op, for at finde ud af ved omkring 7.000
omdrejninger stopper motoren med og trække og kommer med et knald , der
forskrækker mig så meget at jeg er ved at vælte af maskinen, Dammit, jeg
Råber og Skriger, får den trillet langsomt tilbage, og, finder ud af den
kører kun på 3 cylindre, (har mistanke om at det elektriske system er sat
forkert sammen) kan simpelt hen ikke få gnist, på det ene tændrør, nåh,
foresættelse følger næste weekend

Mvh

StonesTM aka Steen J

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 08-07-02 15:54

"Stones_TM" <stonestm@c.dk> skrev i en meddelelse

> Endnu, en lille historie om min cb 750 f1

<snip>
> forkert sammen) kan simpelt hen ikke få gnist, på det ene tændrør, nåh,
> foresættelse følger næste weekend

spolerne på sådan et dyr er indrettet sådan at den tænder på to af
cylindrene (4 cyl, 2 tændspoler)
så det er nok mere sandsynligt at der er smuttet et tændrør...

Mvh Claus
( der lige har skiftet tændrør i weekenden BØØVL)