Free Pascal og hjælpefiler
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-07-02 09:19

Hej alle

Jeg blev rådet til at kikke på Free Pascal som afløser for TP7,
og det er imponerende at det hele tilsyneladende virker som før.
Desværre crasher programmet med en error 216 (General Protection
error - hvad er det nu det minder mig om? ...). Når jeg beder om
hjælp, får jeg at vide at hjælpen ikke er installeret. Hvordan
får jeg det på plads?

--
Bertel

Fra : Thomas Schulz

Dato : 08-07-02 18:21

> får jeg det på plads?

Jeg foreslår du evt. spørger i comp.lang.pascal.misc
Der hænger en del FP (compiler) udviklere.

--
mvh.
Thomas Schulz

Fra : Kenneth Karlsson

Dato : 08-07-02 22:20

Hej Bertel

Jeg har selv forsøgt mig med Free Pascal, mest fordi den også kører på
FreeBSD, men jeg syntes den er fuld af huller, og selv simple programmer
havde jeg svært ved at compile. Prøv at kigge på Virtual Pascal
(http://www.vpascal.com), den virker mere gennemført, men desværre ikke på
FreeBSD

Tænk sig, jeg troede jeg næsten var den eneste tilbagelevende dos kode
hacker.

mvh
Kenneth