link i flash ??
Fra : Jesper

Dato : 08-07-02 08:31

Hvad er kommandoen til, en del af en flash, linker viderer, når musen
markerer dette pkt. ??

Kan ikke finde ud af kommandoen til det, ja jeg er ny :)

På forhånd tak !
Jesper

Fra : N/A

Dato : 08-07-02 09:07

Fra : Jesper

Dato : 08-07-02 09:07

Hej, og tak for svaret,...

Nej, det jeg gerne vil, er at når man klikker på den del af flashen, som i
dette tilfælde er en text/knap, linker den videre til en ny side.. ???

please help :)

Jesper